Ο Rory Sutherland, Vice Chairman της Ogilvy UK, θα μας εισαγάγει στην εμμονή της κοινωνίας για την αμεσότητα στην πληροφόρηση και πώς αυτή επηρεάζει τελικά αρνητικά τη γνώση που φέρνει πραγματική αλλαγή.
Η Nuala Walsh, βραβευμένη συμπεριφορική επιστήμονας, TEDxSpeaker, και μια από τις 100 πιο επιδραστικές γυναίκες στον τομέα του finance, θα αναλύσει την διαδικασία λήψης απόφασης των leaders και πώς μπορούν να βελτιστοποιήσουν το real-time decision making.
Ο βραβευμένος με BAFTA illusionist, Fergus Flanagan, που έχει εμφανιστεί σε BBC, Sky, ITV και Channel 4, θα ανέβει στη σκηνή για να μας προκαλέσει γύρω από την αντίληψη που έχουμε για τον χρόνο.
Η Emma Harris, ιδρύτρια του κινήματος Slow the F*** Down, θα μιλήσει για τους λόγους που η βιομηχανία πρέπει να ξανασκεφτεί την ιδέα του χρόνου για το καλό της υγείας και ευεξίας όλων.
Όλοι οι παραπάνω, αλλά και πολλοί άλλοι ομιλητές, θα μοιραστούν ριζοσπαστικές αντιλήψεις που βασίζονται στην επιστήμη και στην δημιουργικότητα, προσπαθώντας να τροφοδοτήσουν τη σκέψη μας και να πυροδοτήσουν συζητήσεις γύρω από το πώς ο Χρόνος μπορεί να είναι η λύση σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μάρκες και όχι μόνο. Από τις αμέτρητες ώρες που ξοδεύονται στο smartphone, την «αγορά της ντοπαμίνης» και την εμμονή στην άμεση ευχαρίστηση, η κατανόηση της δύναμης και προοπτικής που έχει ο χρόνος είναι κρίσιμη για κάθε επαγγελματία του marketing.
Για περισσότερες πληροφορίες
Μίνα Γιαννετάκη
Τηλ.: 210 66 60 300
E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com
Website: www.ogilvy.gr
Ακολουθήστε μας στα social media
Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/
Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/
Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece
YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece
Σχετικά με την Ogilvy
Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 300 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Με πάνω από 45 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι η πιο σημαντική και αναγνωρισμένη εταιρεία επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Πέραν των 1336 Βραβείων Ermis και 63 Βραβείων Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, μεταξύ των οποίων 9 Cannes Lions, 2 Clio Awards, 1 One Show Pencil, 1 D&AD Pencil, 7 London International Awards, 2 Webby Awards, κ.α.
Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Experience, Public Relations, Activation & Shopper Marketing, Social & Performance Marketing, Health και Branded Entertainment.
“We inspire brands and people to impact the world.” Αυτό είναι το όραμα της εταιρείας και ο λόγος που τα brands διαχρονικά εμπιστεύονται την Ogilvy. Μέσα από τις συνεργασίες με τους πελάτες της, γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις προσδοκίες των ανθρώπων και της αξίας που παράγουν τα brands και οι εταιρείες, δημιουργώντας ένα πολύ ισχυρό αποτύπωμα στον πλανήτη, την κοινωνία και το business των πελατών της.
Η Ogilvy υπάρχει “TO BE THE BEST CREATIVE PLATFORM AND PARTNER FOR GROWTH ON THE PLANET.” Αυτό ακολουθεί καθημερινά η ομάδα της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.