Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More

Αξία πέραν της Τιμής: Προστατεύοντας τη Μάρκα από Πληθωριστικές Πιέσεις

Wednesday 5 October, 2022
by Nikos Kalaskanis

Η παρούσα συγκυρία αποτελεί για τις επιχειρήσεις και τις μάρκες ένα πρόβλημα για δυνατούς λύτες. Ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία και η κλιμακούμενη ενεργειακή κρίση έρχεται να επιτείνει τις επιπτώσεις της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα προσθέτοντας ένα ακόμη καίριο χαρακτηριστικό: την μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος και της αγοραστικής δύναμης λόγω του αυξανόμενου πληθωρισμού. Αν πιστέψουμε τις δραματικές επικεφαλίδες των ειδήσεων, είναι μάλλον βέβαιο ότι τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα πριν ξεκινήσουν να καλυτερεύουν.

Οι προσφορές και οι εκπτώσεις βγαίνουν για μια ακόμη φορά από το συρτάρι του οπλοστασίου πολλών εμπορικών τμημάτων ως η πρώτη γραμμή άμυνας για τη διατήρηση της ζήτησης και των πωλήσεων. Αλλά παρά την επιτακτική ανάγκη, τα περιθώρια ευελιξίας στο θέμα της τιμής είναι αυτή τη φορά αισθητά μειωμένα: απ’ τη μια, η δεκαετία της κρίσης στην Ελλάδα είχε ήδη αντιμετωπιστεί μ’ ένα παρατεταμένο κύμα προσφορών (και μείωσης των περιθωρίων κέρδους), στο βαθμό που για ολόκληρες κατηγορίες οι καταναλωτές είναι πια εκπαιδευμένοι να θεωρούν τις προσφορές ως δεδομένες και αναμενόμενες. Απ’ την άλλη είναι τέτοιες οι επιπτώσεις της παρούσας συγκυρίας στα κόστη παραγωγής και διανομής, που πολλά προϊόντα όχι μόνο δεν μπορούν να μειώσουν, αλλά θα πρέπει να αυξήσουν τις τιμές τους.  

Σ’ ένα τέτοιο πλαίσιο, η ανάγκη μιας στρατηγικής αξίας έχει κομβική σημασία για την αντιμετώπιση μιας σειράς καίριων ζητημάτων:

  • Πως υπερασπίζομαι το price premium σε μια περίοδο αυξανόμενης πίεσης από τις φθηνότερες επιλογές και τα private labels;
  • Πως αναδεικνύω πως το προϊόν ή η υπηρεσία μου παραμένουν σημαντικά και επίκαιρα, όταν οι καταναλωτικές επιλογές εστιάζουν στα απαραίτητα;
  • Πως διαχειρίζομαι μια αναπόφευκτη αύξηση τιμής χωρίς να πληγεί η σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μου;  

Μια επιτυχημένη στρατηγική αξίας προϋποθέτει Ενσυναίσθηση, Τοποθέτηση και Δράση.

  1. Η Ενσυναίσθηση αφορά στην διεισδυτική κατανόηση του καταναλωτή και των αναγκών του μέσα στο νέο πλαίσιο. Αξιολογώντας τις συμπεριφορές, τα κίνητρα και τις στρατηγικές του αναδεικνύονται τα σημαντικά insights που θ’ αποτελέσουν την βάση μιας καίριας και ουσιαστικής ανταπόδοσης αξίας  
  2. Η Τοποθέτηση αναδεικνύει το πλαίσιο δράσης που ταιριάζει στην υπόσχεση και το DNA της μάρκας. Για κάποιες μάρκες η κατεύθυνση θα είναι ξεκάθαρη, κάποιες άλλες θα χρειαστεί να αναπλαισιώσουν ευρύτερα το ρόλο και την υπόσχεσή τους
  3. Ο τελικός στόχος της Δράσης είναι η δημιουργία προτάσεων που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες του καταναλωτή. Σε περιόδους που οι ανάγκες και οι προτεραιότητες επανεξετάζονται, οι μάρκες πρέπει ν’ ανταποκριθούν με έμπρακτους και δημιουργικούς τρόπους που ενισχύουν την αξία και τη συνάφειά τους

Μάθετε περισσότερα εδώ και επικοινωνήστε μαζί μας:

Νίκος Καλασκάνης, Prinicipal Consultant

Ζέτα Γεμελιάρη, Consulting Director