Feed

Feed

News

3Bit x Ogilvy: Τρως Σκάλωμα. Τρως Σκάλωμα. Τρως Σκάλωμα.

29/04/2024
Ή αλλιώς: Καινούργια καμπάνια 3Bit! Καινούργια καμπάνια 3Bit! Καινούργια καμπάνια 3Bit! Αθήνα, 29/...
Read More
News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More

#LiveAgain με τη Samsung Electronics Hellas στα μεγαλύτερα μουσικά events του καλοκαιριού!

Thursday 30 June, 2022
by Nikolaos Tsakonas

Ogilvy & Samsung Electronics Hellas γιορτάζουν την επιστροφή των lives με digital ενέργειες, διαγωνισμούς και BTL activations στα σημαντικότερα μουσικά φεστιβάλ της Ελλάδας!    

Αθήνα 30/06/22 – Μετά από δύο χρόνια, τα live και οι συναυλίες που τόσο μας έλειψαν, επέστρεψαν και η Samsung δεν θα μπορούσε να λείπει από την καλοκαιρινή γιορτή της μουσικής!   

Έτσι, δημιουργήσαμε το #LiveAgain, μία άκρως νεανική καμπάνια, που περιλάμβανε TikTok διαγωνισμούς με giveaway εισιτηρίων για τα μουσικά φεστιβάλ Primer, Release & Colourday, ένα TikΤοκ Hashtag challenge, την ανάπτυξη ενός TikTok branded effect, αλλά και engaging activations στους χώρους των φεστιβάλ.

Για την επικοινωνία των online δράσεων επιστρατεύτηκαν μερικοί από τους πιο επιδραστικούς influencers του Tik-Tok, οι οποίοι κάλεσαν τους followers τους σε διάδραση μέσα από fun και engaging content.

Στο πλαίσιο του Colourday Festival, μάλιστα, προχωρήσαμε ένα βήμα παρακάτω, δημιουργώντας το δικό μας ξεχωριστό Samsung branded effect στο Tik-Tok, ένα φίλτρο με τα χρώματα του Colourday, και παροτρύναμε τους χρήστες να το χρησιμοποιήσουν στα δικά τους βίντεο, γεμίζοντας τα πρόσωπά τους με χρώμα.

Για όσους παρακολούθησαν τα φεστιβάλ από κοντά, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα πρωτότυπα και διαδραστικά περίπτερα που προσκαλούν τον κόσμο να βιώσει τη μοναδική εμπειρία Samsung Galaxy μέσα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά των smartphone της Samsung.     

Πιο συγκεκριμένα, στο Samsung Booth του Release Athens Festival και του Primer Festival, το κοινό έχει την ευκαιρία να γράψει τις δικές του αφιερώσεις με τη γραφίδα S Pen στο Galaxy S22 Ultra και να τις δει να προβάλλονται σε μία μεγάλη, Samsung οθόνη για να διαβαστούν από όλους. 

Ακόμη, στο Samsung Booth του Colourday Festival, κατασκευάσαμε μία κούνια 3 ατόμων για να διασκεδάσουν οι επισκέπτες, βγάζοντας ταυτόχρονα slow motion video με τις κάμερες υψηλών δυνατοτήτων των Samsung Galaxy κινητών αλλά και με πολύ... χρώμα!    

To #LiveAgainChallenge της Samsung έρχεται!

Φυσικά, δεν σταματάμε εκεί. Γιατί από την 1η Ιουλίου ξεκινάει το δικό μας #LiveAgainChallenge στο TikTok. Γνωστοί και αγαπημένοι celebrities δείχνουν τον ενθουσιασμό τους για την επιστροφή των lives μέσα από TikTok βίντεο στα δικά τους κανάλια αλλά και στο επίσημο κανάλι της Samsung και καλούν τους followers να κάνουν duet μαζί τους, να δείξουν κι αυτοί τον ενθουσιασμό τους με όποιον τρόπο τους εκφράζει.

Με μία φρέσκια, λοιπόν, digital και BTL καμπάνια που ταιριάζει στη φιλοσοφία του brand, αναδεικνύει τον νεανικό του χαρακτήρα αλλά και την τεχνολογική του υπεροχή, καταφέραμε να συνδέσουμε με επιτυχία το όνομα της Samsung με την επιστροφή των lives και των μουσικών φεστιβάλ που τόσο έλειψαν από τη ζωή μας τα τελευταία χρόνια.   

Για περισσότερες πληροφορίες

Μίνα Γιαννετάκη

Τηλ.: 210 66 60 300

E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com

Website: www.ogilvy.gr

Ακολουθήστε μας στα social media

Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/

Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/

Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece

YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/

Σχετικά με την Ogilvy  

Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 300 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Με πάνω από 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι η πιο σημαντική και αναγνωρισμένη εταιρεία επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Πέραν των 1275 Βραβείων Ermis και 51 Βραβείων Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, μεταξύ των οποίων 8 Cannes Lions, 2 Clio Awards, 1 One Show Pencil, 1 D&AD Pencil, 4 London International Awards, 2 Webby Awards, κ.α.     

Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Experience, Public Relations, Activation & Shopper Marketing, Social & Performance Marketing, Health και Branded Entertainment.    

We inspire brands and people to impact the world”. Αυτό είναι το όραμα της εταιρείας και ο λόγος που τα brands διαχρονικά εμπιστεύονται την Ogilvy. Μέσα από τις συνεργασίες με τους πελάτες της, γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις προσδοκίες των ανθρώπων και της αξίας που παράγουν τα brands και οι εταιρείες, δημιουργώντας ένα πολύ ισχυρό αποτύπωμα στον πλανήτη, την κοινωνία και το business των πελατών της.      

Η Ogilvy υπάρχει “TO BE THE BEST CREATIVE PLATFORM AND PARTNER FOR GROWTH ON THE PLANET”. Αυτό ακολουθεί καθημερινά η ομάδα της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.