Συγκεκριμένα στα Ermis Direct η Ogilvy κέρδισε και τα 5 χρυσά βραβεία που δόθηκαν στην ενότητα, τρία για την καμπάνια της Aegean "Ένα μικρό ελάχιστο ευχαριστώ", ένα για την καμπάνια "2 Minutes of Fame" για το What's Up, και ένα για την καμπάνια της Lacta "Δες την Αγάπη", καθώς και ένα Bronze για την καμπάνια "Bye Bye 2020" για την Γερμανός.
Στα Ermis PR η Ogilvy κέρδισε τα 3 από τα 4 χρυσά Ermis της ενότητας, για την καμπάνια της Eurobank "H μεγάλη στιγμή για την παιδεία", για την καμπάνια της IKEA "Get the look" με τον Bernie Sanders και για την καμπάνια της Aegean "Ένα μικρό ελάχιστο ευχαριστώ". Επίσης κέρδισε και 4 Ermis Bronze για την Hellmann's, το What's Up, την Lacta και την Barbie.
Τέλος, στα Ermis Branded Entertainment & Content, η Ogilvy κέρδισε τα 2 από τα 3 χρυσά, για τον ντοκιμαντέρ της COSMOTE "The Real Robokids", και την καμπάνια "Δες την Αγάπη" για την Lacta.