Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More

NFTs EXPLAINED: Μια επαναστατική τάση στην υπηρεσία των brands

Wednesday 29 September, 2021
by Nikolaos Tsakonas


Τα NFTs είναι εμπορεύσιμα, ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία, με μοναδικούς τίτλους ιδιοκτησίας και με συλλεκτικό και επενδυτικό ενδιαφέρον.    

H ιστορία τους ξεκίνησε το 2012, ως μια προέκταση της τεχνολογίας των blockchains, ωστόσο η πανδημία του κορωνοϊού ήταν αυτή που επιτάχυνε την εξάπλωσή τους, καθώς ανάγκασε δημιουργούς κι οργανισμούς να αναζητήσουν εναλλακτικές για να ξεφύγουν από τους περιορισμούς που δημιουργήθηκαν.

Ενώ η χρήση των NFTs ξεκίνησε από το χώρο της τέχνης, της pop κουλτούρας και του gaming, έχει πλέον εξαπλωθεί και στο χώρο του marketing, καθώς όλο και περισσότερα brands αξιοποιούν τις δυνατότητές τους για να ενισχύσουν το loyalty και το engagement με το κοινό τους, αλλά και για να διασφαλίσουν την αυθεντικότητα των προϊόντων τους. Με την εξάπλωση του metaverse, η σημασία τους για τα brands φαίνεται ότι θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Υπάρχουν φωνές που συνηγορούν ισχυρά και υπέρ και κατά της disruptive τεχνολογίας των NFTs, με τους σκεπτικιστές να προτάσσουν σημαντικά watch out points. Αυτό στο οποίο φαίνεται να συμφωνούν ωστόσο σχεδόν όλοι, είναι ότι η έννοια της ψηφιακής ιδιοκτησίας και αποκλειστικότητας που αποτελεί και τη βάση των NFTs, ήρθε για να μείνει, ορίζοντας μάλιστα κατά πολλούς την επόμενη ημέρα για το Ιnternet και για πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους.

Κατεβάστε εδώ το νέο paper “NFTs EXPLAINED: Μια επαναστατική τάση στην υπηρεσία των brands” της Ogilvy και ακούστε εδώ το τελευταίο μας podcast για να μάθετε περισσότερα.