Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More

Silver Lion για την Ogilvy και την COSMOTE με το "The Real Robokids"

Wednesday 23 June, 2021
by Nikolaos Tsakonas

To ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους "The Real Robokids", που δημιούργησε η Ogilvy για την COSMOTE, προκειμένου να αναδείξει τους ήρωες της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, κατάφερε να αποσπάσει ένα Αργυρό Λιοντάρι στα Cannes Lions 2020/2021, στην κατηγορία "Non-fiction Film: Over 30 minutes" των Entertainment Lions.

Η ταινία, σε παραγωγή της Foss Productions, διηγείται την πορεία των 6 Ελληνικών ομάδων που συμμετείχαν στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής της Ουγγαρίας, ξεκινώντας από την προετοιμασία τους στην Ελλάδα και καλύπτοντας λεπτό προς λεπτό την προσπάθειά τους στους αγώνες, μέχρι τον μεγάλο τους θρίαμβο να κερδίσουν 3 μετάλλια και να φέρουν την Ελλάδα στην 2η θέση της παγκόσμιας κατάταξης.

Η προώθηση του ντοκιμαντέρ, με την επιμέλεια της Mindshare, προβλήθηκε στο YouTube και στην τηλεόραση, καταφέρνοντας να συγκεντρώσει περισσότερες από 2.1 εκατομμύρια προβολές.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy Greece δήλωσε: «Είναι μεγάλη η χαρά μας και την μοιραζόμαστε με τον πελάτη μας και τους ταλαντούχους συντελεστές αυτής της ταινίας που κατάφερε να καταγράψει την αλήθεια αυτών των παιδιών, και να συγκινήσει τόσο το κοινό όσο και την επιτροπή. Αυτό είναι το 7ο λιοντάρι που κερδίζουμε για την Ελλάδα και νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι. Επιβραβεύεται έτσι η επιμονή, η συνέπεια και η ικανότητα των ομάδων μας, να δημιουργούν διαχρονικά επικοινωνία που δημιουργεί impact στον κόσμο. Συγχαρητήρια σε όλους!»

Η Λιάνα Μόσχου, Marketing Communications Strategy Director της COSMOTE, δήλωσε: «Το να διακρίνεσαι στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών με Silver Lion είναι τεράστια επιτυχία για κάθε μάρκα. Το να διακρίνεσαι όμως με αφορμή ένα μεγάλο κοινωνικό έργο επτά συναπτών ετών, κάνει την επιτυχία να φαντάζει ακόμα πιο σπουδαία. Νιώθουμε ιδιαίτερη τιμή γι’ αυτήν την μοναδική διάκριση και γεμίζουμε με ενθουσιασμό, που καταφέραμε με το  «The Real Robokids», να βάλουμε την Εκπαιδευτική Ρομποτική στο ραντάρ των μεγάλων δημιουργών του πλανήτη, ισότιμα, δίπλα σε εταιρείες κολοσσούς. Ένα τεράστιο μπράβο και ευχαριστώ στον μεγάλο εμπνευστή της ιδέας, τον συνεργάτη μας Ogilvy Greece. Στον στρατηγικό μας συνεργάτη WRO και στους πρωταγωνιστές μας, τα παιδιά μας «The Real Robokids». Και σε μία μεγάλη ομάδα ανθρώπων εντός της COSMOTE που με δέσμευση, πίστη και όραμα, κατάφεραν να περάσουν την υπόσχεση της μάρκας «Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους», πέρα από τα σύνορα της χώρας. Μεγάλη τιμή.»