Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More

Ogilvy Greece & AQ Strategy form a strategic partnership focusing on Tourism

Thursday 21 January, 2021
by Nikolaos Tsakonas

A unique, innovative network of services is created for the development of business activity in Tourism.

Athens 21/1/21 - Ogilvy and AQ Strategy start in 2021 with a dynamic and wide-ranging strategic alliance. The network of specialized services created by the joining forces is unique in the Tourism market, both in Greece and abroad.

A competitive advantage of the collaboration is the “Integrated Growth Model” ™ - the holistic approach to business, strategy and marketing of companies and organizations operating in the field of Hospitality, Tourism and the Economy of Experiences, through data analysis and global insights. The multiple solutions extend to areas such as Business Development and Consulting, Staffing, Organizational Structure, combined with Strategy Design and Implementation at the level of Advertising and Marketing, in-depth Research and Data Analysis, Digital Strategy, CRM, Social, Marketing Technology and Performance Marketing

Ogilvy is the largest and most award-winning advertising company in Greece, a member of the leading global network with offices in more than 80 markets, while AQ Strategy has 30 years of specialized experience in the wider Tourism sector and an excellent network in Greece and abroad.

Mr. Theodoros Kotionis, CEO of Ogilvy in Greece, referring to the cooperation, notes that: “The time for cooperation with AQ Strategy is ideal. The day after the pandemic holds new growth opportunities that we must recognize and manage immediately. Our decision to enter dynamically and develop know-how in Tourism is crucial, drawing on the experience of the Ogilvy and WPP networks. We want through our cooperation, to be pioneers in the change that is prescribed for Tourism and to contribute, through our specialization, to the growth of the industry in our country and internationally."

Mr. Giannis Tsakalos, Founder and CEO of AQ Strategy points out: "At this time, we understand that companies and organizations operating in Tourism, must adapt to the new data that will determine their recovery. The partnership with Ogilvy is 'the power in the union' and is governed by substance and effectiveness, with measurable, concrete, realistic and timed actions. It is an initiative with a view to the future and the sustainable development of Tourism."

For more information

Areti Maniatakou

E-mail: a.maniatakou@aqstrategy.com

Alexandra Scopetea

Senior Account Manager PR & Influence, Ogilvy

Tel.: +30 210 66 60 407 | +306937307771

E-mail:  alexandra.scopetea@ogilvy.com

 

Follow Ogilvy on social media

Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/

Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/

Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece

YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/

 

Follow AQ Strategy on social media

Facebook: https://www.facebook.com/aqstrategy/  

Twitter: https://twitter.com/AqStrategy

Linkedin: https://twitter.com/AqStrategy

Instagram: https://www.instagram.com/aq_strategy/