Η πρώτη νέα καμπάνια του Depon έρχεται να μας συστήσει στη νέα προσθήκη της στην «οικογένεια» των παυσίπονων, με το πρωτοποριακό Depon Cold & Flu, ειδικό για τα συμπτώματα γρίπης. Το μεγάλο νέο ζωντάνεψε μέσα από μία ταινία αληθινή αλλά και χιουμοριστική, που δείχνει έναν άντρα με κρυολόγημα, το οποίο όμως δεν θα αργήσει… να βρει το Depon του.
Παράλληλα είναι ήδη στον αέρα και η καμπάνια για το Depon Maximum, εμπνευσμένη απ’ τη νέα πραγματικότητα που ζούμε, λόγω της πανδημίας και των lockdown. Πρόκειται για μια ταινία που αφηγείται στον θεατή μια ιστορία γνώριμη σε όλους, για το πώς η καθημερινότητα μπορεί να σταθεί εμπόδιο στο να ζήσουμε στιγμές με τους αγαπημένους μας. Μια ιστορία που μας μαθαίνει, ότι με το Depon μπορείς να μη χάνεις λεπτό, από την «παράσταση» που ονομάζεται ζωή.
Εταιρία παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS
Σκηνοθέτης: Βασίλης Μπουραντάς
Για περισσότερες πληροφορίες
Μίνα Γιαννετάκη
Τηλ.: 210 66 60 300
E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com
Website: www.ogilvy.gr
Ακολουθήστε μας στα social media
Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/
Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/
Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece
YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/
Σχετικά με την Ogilvy
Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 450 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισής και της επικοινωνίας. Με 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι ο πιο σημαντικός και πολυβραβευμένος οργανισμός επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Εκτός από 1055 Βραβεία Ermis και 35 Βραβεία Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, όπως 6 Cannes Lions, 1 Clio Award, 1 One Show Pencil, 4 London International Awards, 1 Webby Award, κλπ.
Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement & Digital, PR & Influence, Activation & Shopper Marketing, Performance Marketing, Talent, Sports & Content Management και Branded Entertainment.
“We make brands matter”. Αυτό είναι το όραμα και ο σκοπός της εταιρείας και η Ogilvy ήταν πάντα γνωστή ως η εταιρεία επικοινωνίας που εμπιστεύονται περισσότερο τα brands.
“We Sell or Else”. Το πασίγνωστο απόφθεγμα του David Ogilvy ακολουθούν καθημερινά τα στελέχη της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.