Τώρα που ανοίγουμε τις πόρτες των σπιτιών μας με σύνεση αλλά και αισιοδοξία, τώρα που ανοίγουμε τις πόρτες των αυτοκινήτων μας για να ξεκινήσουμε μία νέα πορεία, τώρα που ο κόσμος ανοίγεται ξανά μπροστά μας, η Anytime είναι δίπλα μας για να στηρίζει κάθε καινούρια διαδρομή που θα ακολουθήσουμε και αυτό το αποδεικνύει με την έκπτωση 15% που προσφέρει σε όλα τα νέα εξάμηνα και ετήσια συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου.
Γιατί αυτό που πραγματικά μετρά, είναι η κάθε νέα στιγμή που θα ζήσουμε.
Εταιρία Παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS
Για περισσότερες πληροφορίες
Μίνα Γιαννετάκη
Τηλ.: 210 66 60 300
E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com
Website: www.ogilvy.gr
Ακολουθήστε μας στα social media
Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/
Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/
Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece
YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/
Σχετικά με την Ogilvy
Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 450 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισής και της επικοινωνίας. Με 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι ο πιο σημαντικός και πολυβραβευμένος οργανισμός επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Εκτός από 1055 Βραβεία Ermis και 35 Βραβεία Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, όπως 6 Cannes Lions, 1 Clio Award, 1 One Show Pencil, 4 London International Awards, 1 Webby Award, κλπ.
Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement & Digital, PR & Influence, Activation & Shopper Marketing, Performance Marketing, Talent, Sports & Content Management και Branded Entertainment.
“We make brands matter”. Αυτό είναι το όραμα και ο σκοπός της εταιρείας και η Ogilvy ήταν πάντα γνωστή ως η εταιρεία επικοινωνίας που εμπιστεύονται περισσότερο τα brands.
“We Sell or Else”. Το πασίγνωστο απόφθεγμα του David Ogilvy ακολουθούν καθημερινά τα στελέχη της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.