Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More

COVID-19 και Social Media: Πώς πρέπει να αντιδράσουν τα brands;

Tuesday 24 March, 2020
by Nikolaos Tsakonas

Με την εξάπλωση του κορωνοϊού, η καθημερινότητα αλλάζει και η χρήση των social media αυξάνεται. Η επίδραση της πανδημίας δημιουργεί ένα αχαρτογράφητο σκηνικό με τεράστιες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες, για τις επιχειρήσεις στον digital κόσμο. Οι καταναλωτές στρέφονται προς τους οργανισμούς μέσω των Social Media για να ενημερωθούν όχι μόνο για την τοποθέτησή τους στην μη ελεγχόμενη αυτή κρίση, αλλά και για να ανακαλύψουν τις δράσεις τους, πώς συνεισφέρουν και δίνουν αξία στην κοινωνία, αλλά και πώς διαμορφώνουν την online στάση τους με βάση τις αξίες και την κουλτούρα τους.

Τα Social Μedia, λόγω της αμεσότητας στην χρήση τους, δίνουν στους fans τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τα αγαπημένα τους brands, να ασκήσουν κριτική, αλλά και να απευθύνουν ερωτήσεις για το πώς θα προσαρμόσουν τις ενέργειές τους στην κρίσιμη συγκυρία. Οι μάρκες, από την άλλη, μπορούν με αυθεντικότητα και υπευθυνότητα να απαντήσουν και να χρησιμοποιήσουν την κατάσταση ως ευκαιρία για θετικό sentiment.  

Στην Ogilvy, δημιουργήσαμε έναν χρήσιμο οδηγό για το πώς πρέπει τα brands να αντιδράσουν στο social περιβάλλον και ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές που μπορούν να ακολουθήσουν εν μέσω αυτής της μοναδικής και ιδιόμορφης συνθήκης. Ώρα να παραμείνουν ανενεργά ή ώρα να χρησιμοποιήσουν την πρόκληση για να κάνουν τη διαφορά;