Στο nestlenoiazomai.gr ο καταναλωτής κερδίζει κουπόνια για τα αγαπημένα του προϊόντα Nestlé, συμμετέχει σε διαγωνισμούς και ανακαλύπτει προτάσεις που θα τον βοηθήσουν για μία καλύτερη ζωή, βασισμένη στην καλή διατροφή.
Η Ogilvy επανασχεδίασε και ανέπτυξε την πλατφόρμα του προγράμματος Nestlé “Νοιάζομαι”, με σύγχρονη τεχνολογική υποδομή και νέο περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη που κάνει ευχάριστη την πλοήγησή του και εύκολη την εξαργύρωση κουπονιών επιστροφής χρημάτων. Ο μηχανισμός της εξαργύρωσης των κουπονιών υλοποιείται σε συνεργασία με την Pockee.
Το ανανεωμένο “Νοιάζομαι” είναι εδώ για να αποτελέσει έναν πολύτιμο σύμμαχο στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Για περισσότερες πληροφορίες
Μίνα Γιαννετάκη
Τηλ.: 210 66 60 300
E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com
Website: www.ogilvy.gr
Ακολουθήστε μας στα social media
Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/
Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/
Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece
YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/
Σχετικά με την Ogilvy
Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 450 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισής και της επικοινωνίας. Με 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι ο πιο σημαντικός και πολυβραβευμένος οργανισμός επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Εκτός από 1055 Βραβεία Ermis και 35 Βραβεία Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, όπως 6 Cannes Lions, 1 Clio Award, 1 One Show Pencil, 4 London International Awards, 1 Webby Award, κλπ.
Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement & Digital, PR & Influence, Activation & Shopper Marketing, Performance Marketing, Talent, Sports & Content Management και Branded Entertainment.
“We make brands matter”. Αυτό είναι το όραμα και ο σκοπός της εταιρείας και η Ogilvy ήταν πάντα γνωστή ως η εταιρεία επικοινωνίας που εμπιστεύονται περισσότερο τα brands.
“We Sell or Else”. Το πασίγνωστο απόφθεγμα του David Ogilvy ακολουθούν καθημερινά τα στελέχη της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.