Η αξιαγάπητη κυρία Κική θέτει αυτό το ερώτημα, καθώς συνδυάζει τα πράγματα που αγαπάει περισσότερο: την ελληνική γλώσσα και το καλό φαγητό.
Μέσα από TVCs, Ραδιοφωνικά και Social Media, μας εξηγεί πως οι λέξεις Hellmann’s, Ketchup, Μουστάρδα και πολλές άλλες, είναι…ελληνικές. Και να, βρίσκει και την τέλεια ευκαιρία να μας παρουσιάσει τις νέες Hellmann’s με ελληνικές γεύσεις!
Κέτσαπ με θυμαρίσιο μέλι Κρήτης
Μουστάρδα με μπούκοβο Πέλλας
Μουστάρδα με πιπεριές Φλωρίνης
Μαγιονέζα με τρούφα Ελλήνων παραγωγών
Άλλωστε, πώς να πεις όχι σε λίγο παραπάνω γεύση από τον τόπο σου;
Με μία χιουμοριστική προσέγγιση, η Ogilvy απαντάει το brief για τις πρώτες Hellmman’s με ελληνικές γεύσεις, παγκοσμίως.
Όλο αυτό, μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν και το Ogilvy είναι ελληνικό.
Κυρία Κική, εσείς τι πιστεύετε;
Εταιρία παραγωγής: BOO PRODUCTIONS
Σκηνοθέτης: Nick Jones
Για περισσότερες πληροφορίες
Μίνα Γιαννετάκη
Τηλ.: 210 66 60 300
E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com
Website: www.ogilvy.gr
Ακολουθήστε μας στα social media
Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/
Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/
Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece
YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/
Σχετικά με την Ogilvy
Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 450 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισής και της επικοινωνίας. Με 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι ο πιο σημαντικός και πολυβραβευμένος οργανισμός επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Εκτός από 1055 Βραβεία Ermis και 35 Βραβεία Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, όπως 6 Cannes Lions, 1 Clio Award, 1 One Show Pencil, 4 London International Awards, 1 Webby Award, κλπ.
Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement & Digital, PR & Influence, Activation & Shopper Marketing, Performance Marketing, Talent, Sports & Content Management και Branded Entertainment.
“We make brands matter”. Αυτό είναι το όραμα και ο σκοπός της εταιρείας και η Ogilvy ήταν πάντα γνωστή ως η εταιρεία επικοινωνίας που εμπιστεύονται περισσότερο τα brands.
“We Sell or Else”. Το πασίγνωστο απόφθεγμα του David Ogilvy ακολουθούν καθημερινά τα στελέχη της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.