Σκοπός της Ogilvy είναι να κάνει τα brands να έχουν μεγαλύτερη σημασία, δημιουργώντας καμπάνιες και περιεχόμενο που απασχολούν την κοινή γνώμη και εμπλέκουν τους θεατές. Έτσι, δεν είναι τυχαίο που στο top-10 φιγουράρουν επίσης η καμπάνια #ActForLove που δημιούργησε η Ogilvy για τη Lacta, αλλά και το τηλεοπτικό σποτ "Πυροτεχνουργός" που δημιούργησε για το My Cosmote App.
Αναλυτικά το top-10 του 1ου εξαμήνου του 2019 (Πηγή DailyFax):
Θυμίζεται πως η Ogilvy είχε βρεθεί ξανά στην πρώτη θέση του YouTube Ads Leaderboard για όλο το 2018, με την ταινία "Η γεύση της αγάπης" για τη Lacta, ενώ πρώτη αναδείχτηκε και η ταινία "Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο" της Lacta για όλο το 2016.