Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More

Η Coca-Cola δίνει 2η ζωή στα πλαστικά μπουκάλια, μετατρέποντάς τα σε αντικείμενα παραλίας.

Tuesday 30 July, 2019
by Nikolaos Tsakonas

Νέα καμπάνια activation από την Ogilvy Greece. 

Αθήνα 30/07/2019 - Ένα άδειο, πλαστικό μπουκάλι Coca-Cola έχει πρωταγωνιστή η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy Greece, προκειμένου να παρακινήσει τους Έλληνες να ανακυκλώσουν τα μπουκάλια τους, για να δημιουργήσουν χρήσιμα αντικείμενα παραλίας. Το μπουκάλι αναπολεί την ζωή που αφήνει, λίγο πριν ανακυκλωθεί και «ξαναγεννηθεί» σαν ξαπλώστρα. 

Σκοπός της επικοινωνίας είναι να παροτρύνει τους χρήστες να μπουν στο Facebook Messenger της Coca-Cola και να συνομιλήσουν με το chatbot που δημιουργήθηκε για την ενέργεια. Σε αυτό, κάθε χρήστης καλείται να ανεβάσει φωτογραφία του δικού του πλαστικού μπουκαλιού. Μέσω Artificial Intelligence, το chatbot αναγνωρίζει το υλικό του μπουκαλιού και λεπτομέρειες για το περιεχόμενό του. Όταν πρόκειται για πλαστικό μπουκάλι, παρακινεί το κοινό να επιλέξει σε τι αντικείμενο παραλίας θέλει να ανακυκλωθεί: σε αποδυτήρια, διάδρομο ή ξαπλώστρα. Στη συνέχεια, ο χρήστης επιλέγει το χρώμα του αντικειμένου και την παραλία, στην οποία θέλει να δοθεί ως δώρο. Τέλος καλείται να ανακυκλώσει το μπουκάλι του, στους μπλε κάδους, για να του δώσει 2η ζωή, μέσω της τεχνολογίας του 3D printing. 

H καμπάνια, που «τρέχει» σε τηλεόραση, outdoors και digital media δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Zero Waste Beaches της Coca-Cola, που εντάσσεται στο ευρύτερο όραμα του brand για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».

Την επικοινωνία «ντύνει» μουσικά μια νέα διασκευή του “My way” του Frank Sinatra, που δημιουργήθηκε ειδικά για τις ανάγκες της καμπάνιας. 

 

Eταιρεία Παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS 

Σκηνοθέτης: Μπουραντάς Βασίλης 

Moυσική: Musou Music Group 

Για περισσότερες πληροφορίες
Μίνα Γιαννετάκη
Τηλ.: 210 66 60 300
E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com
Website: www.ogilvy.gr

Ακολουθήστε μας στα social media
Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/
Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/
Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece
YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/

Σχετικά με την Ogilvy

Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 450 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισής και της επικοινωνίας. Με 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι ο πιο σημαντικός και πολυβραβευμένος οργανισμός επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Εκτός από 1055 Βραβεία Ermis και 35 Βραβεία Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, όπως 6 Cannes Lions, 1 Clio Award, 1 One Show Pencil, 4 London International Awards, 1 Webby Award, κλπ.

Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement & Digital, PR & Influence, Activation & Shopper Marketing, Performance Marketing, Talent, Sports & Content Management και Branded Entertainment.

“We make brands matter”. Αυτό είναι το όραμα και ο σκοπός της εταιρείας και η Ogilvy ήταν πάντα γνωστή ως η εταιρεία επικοινωνίας που εμπιστεύονται περισσότερο τα brands.

“We Sell or Else”. Το πασίγνωστο απόφθεγμα του David Ogilvy ακολουθούν καθημερινά τα στελέχη της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.