Αθήνα 28/05/2019 - Στην Ελλάδα το καλοκαίρι δεν είναι απλώς μια εποχή. Είναι τρόπος ζωής. Είναι διασκέδαση μέχρι το πρωί, βραδινά μπάνια, ταράτσες με θέα τα αστέρια και βόλτες μέχρι το ξημέρωμα.
Πώς όμως χωράνε όλα αυτά μέσα στις υποχρεώσεις της επόμενης μέρας;
Την απάντηση δίνει η νέα διαφημιστική ταινία της Ogilvy για τον Nescafé, που μας καλεί να ζήσουμε ακόμα περισσότερο καλοκαίρι. Γιατί την επόμενη μέρα, την αναλαμβάνει εκείνος. Κανείς δε θα μπορεί να καταλάβει πώς περάσαμε το προηγούμενο βράδυ, εκτός από τον ίδιο τον Nescafé Frappé που θα είναι εκεί το επόμενο πρωί για να ξεκινήσει τον κόσμο μαζί μας.
Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η εταιρεία Τοpcut Modiano με σκηνοθέτη τον Nikola Lezaic.
Για περισσότερες πληροφορίες
Μίνα Γιαννετάκη
Τηλ.: 210 66 60 300
E-mail: mina.giannetaki@ogilvy.com
Website: www.ogilvy.gr
Ακολουθήστε μας στα social media
Facebook: https://www.facebook.com/OgilvyGreece/
Instagram: https://www.instagram.com/ogilvygreece/
Twitter: https://twitter.com/OgilvyGreece
YouTube: https://www.youtube.com/OgilvyGreece
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ogilvygreece/
Σχετικά με την Ogilvy
Η Ogilvy στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 450 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισής και της επικοινωνίας. Με 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι ο πιο σημαντικός και πολυβραβευμένος οργανισμός επικοινωνίας της χώρας με τις περισσότερες διακρίσεις και βραβεία στο εξωτερικό. Εκτός από 1055 Βραβεία Ermis και 35 Βραβεία Effie στην Ελλάδα, η Ogilvy έχει κατακτήσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, όπως 6 Cannes Lions, 1 Clio Award, 1 One Show Pencil, 4 London International Awards, 1 Webby Award, κλπ.
Οι εξειδικεύσεις της καλύπτουν ολιστικά τις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας και του modern marketing: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement & Digital, PR & Influence, Activation & Shopper Marketing, Performance Marketing, Talent, Sports & Content Management και Branded Entertainment.
“We make brands matter”. Αυτό είναι το όραμα και ο σκοπός της εταιρείας και η Ogilvy ήταν πάντα γνωστή ως η εταιρεία επικοινωνίας που εμπιστεύονται περισσότερο τα brands.
“We Sell or Else”. Το πασίγνωστο απόφθεγμα του David Ogilvy ακολουθούν καθημερινά τα στελέχη της Ogilvy, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλες ιδέες φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες και τα brands.