Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More

Πρωτοφανής επιτυχία για την ταινία “ROBOGIRL” της Cosmote

Monday 7 January, 2019
by Panos Sambrakos

Πρωτοφανή επιτυχία σημείωσε μέσα στις γιορτές η branded ταινία "ROBOGIRL" που δημιούργησε η Ogilvy για την COSMOTE. Η ταινία που λανσαρίστηκε στις 18 Δεκεμβρίου 2018 κατάφερε να ξεπεράσει τα 2.000.000 views στο YouTube μέσα στις πρώτες 10 μέρες, ενώ παρέμεινε σταθερά στο top-10 των Trending Videos για δύο εβδομάδες, καθόλη την περίοδο των Χριστουγέννων. Η ταινία έχει πλέον ξεπεράσει τα 3.000.000 views.

Η οικογενειακή ταινία διάρκειας 50 λεπτών, διηγείται την ιστορία ενός νεαρού κοριτσιού που ενώ δεν έχει καμία σχέση με τις θετικές επιστήμες, αναγκάζεται να γραφτεί στο μάθημα της Ρομποτικής όταν κατά λάθος σπάει το ρομπότ του αριστούχου αδερφού της, προκειμένου να καταφέρει να το ξαναφτιάξει.

Το κοινό αγάπησε την ταινία και τα αισιόδοξα μηνύματά της για την αξία της προσπάθειας και της ομαδικότητας, αλλά και για το πώς η εκπαιδευτική ρομποτική διευρύνει τους ορίζοντες των νέων παιδιών. Η ταινία σύντομα συγκέντρωσε πάνω από 45.000 likes και 10.000 comments στο YouTube, έγινε αντικείμενο συζήτησης, προβλήθηκε σε σχολεία και απέσπασε ενθουσιώδεις κριτικές από τον τύπο

Η ταινία αποτελεί το επίκεντρο της καμπάνιας που δημιούργησε η Ogilvy για να αναδείξει την στήριξη της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής τα τελευταία 5 χρόνια από την COSMOTE, στρατηγικό συνεργάτη του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO Hellas.

Η καμπάνια ξεκίνησε με την προβολή τηλεοπτικού σποτ, δημιουργία καταχώρισης και outdoor, PR και influence, ενώ ολοκληρώθηκε τόσο με την προβολή της ταινίας στο YouTube, όσο και με την τηλεοπτική της προβολή από την COSMOTE TV και από τον ALPHA.

Το σενάριο της ταινίας έχει γράψει η Μυρτώ Κοντοβά, από μια πρωτότυπη ιστορία του Πάνου Σαμπράκου, ενώ την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης. Η παραγωγή είναι της Foss Productions με την επιμέλεια της Ogilvy.

Η Ogilvy στην Ελλάδα, θεωρείται πρωτοπόρος διεθνώς στον χώρο του Branded Entertainment και έχει κερδίσει συνολικά 6 Cannes Lions και πολλές ακόμα διακρίσεις στα CLIO Awards, One Show, LIA και Webby Awards.