Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Friday 1 December, 2017

OgilvyOne και Nescafé: Για μια ακόμη χρονιά ξεκινάμε τον κόσμο.

Ο αγαπημένος στιγμιαίος καφές των Ελλήνων μιλά σε πρώτο πρόσωπο μέσα από μία 360 καμπάνια που επιμελείται η OgilvyOne.

Η "πρεμιέρα" έγινε με την νέα ταινία του Nescafé Classic που παίζεται ήδη σε τηλεόραση και Internet. Η ταινία αποτελεί συνέχεια της περσινής, πολυσυζητημένης διαφήμισης που άλλαξε ριζικά τον τρόπο που το προϊόν μιλά στο κοινό. Και όταν λέμε "το προϊόν μιλά", στη φετινή περίπτωση κυριολεκτούμε, αφού η ιδέα της ταινίας είναι μία "εξομολόγηση" του προϊόντος προς το κοινό του. Για λίγα δευτερόλεπτα, ο Nescafé αποκτά ψυχή και φωνή και μας λέει πώς δεν χρειάζεται ούτε δόξα αλλά ούτε και κριτική, αφού απλώς κάνει τη δουλειά του: ξυπνά αυτούς που μας ξυπνούν.

Η φετινή ερμηνεία του "Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο" έρχεται πιο κοντά στις ανθρώπινες σχέσεις, τη ζεστασιά, την αγάπη αλλά και τον εκνευρισμό ή ό,τι άλλο μπορεί να προκύψει ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που ξυπνούν ο ένας τον άλλον.

Μένει μόνο να δούμε πολύ σύντομα πώς η digital ενέργεια που θα ακολουθήσει, θα βγάλει αυτή την ιδέα από τις οθόνες και θα την επιστρέψει εκεί από όπου ξεκίνησε: στα κρεβάτια, τις κουζίνες και τις κόκκινες κούπες των αληθινών ανθρώπων που ξεκινούν τον κόσμο μας.