Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Thursday 30 June, 2011

Κλασικές Αξίες για τη ΦΑΓΕ Αγελαδίτσα από την OgilvyOne

Η Αγελαδίτσα υιοθετώντας ως κεντρικό μήνυμα της νέας στρατηγικής το «Όσο σύγχρονοι κι αν είμαστε, το κλασικό θα είναι πάντα μέρος της ζωής μας», συνεργάστηκε με το Σάκη Ρουβά στο νέο τηλεοπτικό. Ζητούμενο ήταν να αξιοποιήσουμε το τηλεοπτικό για την είσοδο της  Αγελαδίτσας στα Social Media. ‘Ετσι αποφασίσαμε να φέρουμε τον Σάκη ακόμα πιο κοντά στο κοινό ανοίγοντας διάλογο γύρω από τις «Κλασικές Αξίες».

Klassikes-Aksies

Λίγες μέρες πριν προβληθεί το τηλεοπτικό, ένα teaser video, αναρτήθηκε από άγνωστο χρήστη στο YouTube, δημιουργώντας  buzz. Η αποκάλυψη έγινε στην πρεμιέρα του τηλεοπτικού. Για να επεκτείνουμε την απήχηση, το τηλεοπτικό συμπεριλάμβανε το URL της σελίδας στο Facebook, η οποία ενεργοποιήθηκε εκείνη τη στιγμή. Έτσι, συγκεντρώσαμε τη βάση των φίλων της Αγελαδίτσας στα Social Media. Οι χρήστες έκαναν like για να “ξεκλειδώσουν” επιπλέον αποκλειστικό περιεχόμενο από τα γυρίσματα.

Klasikes-Aksies-YouTube

Παράλληλα, χρησιμοποιήσαμε το Twitter, και από το account του Σάκη καλέσαμε τους φίλους του να μπουν στη σελίδα της Αγελαδίτσας. Σε λιγότερο από 4 ώρες, χιλιάδες tweets με αναφορά στην Αγελαδίτσα εμφανίστηκαν στο Twitter. Το ίδιο συνέβει και στο Wall της σελίδας του Σάκη. Συνολικά χιλιάδες αναφορές στα Social Media έγιναν μέσα σε 24 ώρες, με μηδενικό media spending!

Επικοινωνόντας ακόμα περισσοτερο τη νέα στρατηγική δημιουργήσαμε το διαγωνισμό «Κλασικές Αξίες». Καλέσαμε τον Σάκη να μιλήσει για τις δικές του προτιμήσεις σε θέματα όπως μουσική,  κινηματογράφο, lifestyle, σε video τα οποία προβάλλονταν ανά εβδομάδα στη σελίδα μας στο Facebook, αλλά και σε video banner καμπάνια σε επιλεγμένα site. Οι χρήστες έλεγαν τι θεωρούν κλασική αξία στα παραπάνω θέματα, ανεβάζοντας video/φωτογραφίες στο tab του διαγωνισμού στο Facebook, διεκδικώντας ταξίδια σε κλασικούς προορισμούς . Οι απαντήσεις εμφανίζονταν στο Wall των χρηστών επεκτείνοντας ακόμα περισσότερο το virality.

Ο διαγωνισμός είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο καθώς συγκέντρωσε περισσότερες από 3.500 συμμετοχές. Τέλος, συγκεντρώθηκαν περισσότεροι από 5.000 fans τις πρώτες 48 ώρες και 11.500 fans στο σύνολο της ενέργειας.