Feed

Feed

News

3Bit x Ogilvy: Τρως Σκάλωμα. Τρως Σκάλωμα. Τρως Σκάλωμα.

29/04/2024
Ή αλλιώς: Καινούργια καμπάνια 3Bit! Καινούργια καμπάνια 3Bit! Καινούργια καμπάνια 3Bit! Αθήνα, 29/...
Read More
News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
Wednesday 14 October, 2009

Lacta Love in Action

Χωρίς να περάσει πολύς καιρός από την διεθνή διάκριση του "Love at first site" ξεκινήσαμε και πάλι με την Kraft ένα νέο φιλόδοξο project για την Lacta, που συνδυάζει όλα όσα μας συναρπάζουν στο digital marketing.

Love in Action - Teaser poster

Φέτος λοιπόν, δίνουμε στο κοινό την δυνατότητα να δει την δική του ιστορία αγάπης να γίνεται ταινία!

Έτσι, μέσα από το blog http://www.loveinaction.gr οι χρήστες μπορούν να στέλνουν τις ιστορίες τους και μία από αυτές θα επιλεχτεί για να μετατραπεί σε σενάριο από τον γνωστό σεναριογράφο & ηθοποιό, Γιώργο Καπουτζίδη.

Στη συνέχεια, οι επισκέπτες του blog θα μπορούν να συμμετάσχουν σε όλα τα στάδια της παραγωγής, ψηφίζοντας ποιοι θα παίξουν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους, πού θα πραγματοποιηθούν γυρίσματα, τα ονόματα των πρωταγωνιστών, ενώ κάποιοι τυχεροί θα παραβρεθούν και στα γυρίσματα!

Παράλληλα, θα μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγωγής μέσω του blog, σε πραγματικό χρόνο με ανανεωμένα videos και φωτογραφίες από τα γυρίσματα. Επίσης, όσοι θέλουν μπορούν να κάνουν follow το @lactafilms στο Twitter και να γίνουν fan στη σχετική σελίδα στο Facebook.

Δείτε στη συνέχεια το τηλεοπτικό σποτ, καθώς και λεπτομέριες για την integrated καμπάνια προώθησης.

Και ενώ πέρισυ το "Love at first site" ερχόταν να "κουμπώσει" πάνω στην τηλεοπτική καμπάνια που είχε προηγηθεί, φέτος το digital έρχεται στο επίκεντρο της επικοινωνίας, με όλα τα υπόλοιπα μέσα να οδηγούν εκεί όπου μπορεί να επιτευχτεί και το engagement και η συνεχιζόμενη συζήτηση γύρω από το brand.

Έτσι, η ενέργεια θα αποτελέσει την βασική διαφημιστική προβολή της Lacta για φέτος, και θα επικοινωνηθεί με πανελλαδική τηλεοπτική προβολή, με ραδιοφωνικά spots, banner campaign και social media, για κάθε στάδιο της ενέργειας. Αντίστοιχη προβολή υπάρχει φυσικά και σε όλες τις συσκευασίες Lacta.

Συσκευασία Lacta - Love in Action

Για να επιτευχθούν όλα αυτά δουλέψαμε εξ αρχής πάνω σε ένα integrated πλάνο σε συνεργασία με όλες τις εταιρίες του ομίλου (Mindshare, Asset Ogilvy PR) και ειδικά με την Bold Ogilvy σε ότι αφορά την διαφημιστική προβολή.

Και φυσικά, θα δουλέψουμε μαζί με το κοινό, από την αρχή έως το τέλος αυτού του project. Μια καμπάνια που συνδυάζει το Branded Entertainment με την δυναμική των Social Media αλλά και το trend του "Crowdsourcing". Μια καμπάνια ζωντανή, που θα ανήκει σε όλους μας.

Ήδη από την πρώτη εβδομάδα, τα αποτελέσματα δείχνουν πως το κοινό την υποδέχτηκε με ενθουσιασμό. Πριν αρχίσει η προβολή, σε μία περίοδο "soft launch" έχουν ήδη υπάρξει 2.500 επισκέπτες, 500 facebook fans και περισσότερες από 100 ιστορίες!

Καλή μας συνέχεια!