Ένα διασκεδαστικό interactive video banner αποτελεί την ψηφιακή διάσταση της καμπάνιας της COSMOTE για την "φορητότητα". Οι χρήστες του Internet καλούνται να βοηθήσουν έναν ζογκλέρ να παρουσιάσει το νούμερό του, παίζοντας κυριολεκτικά οι ίδιοι με τις κορύνες, χάρη στο πρωτότυπο interface που σχεδιάστηκε για το banner αυτό.
Τα γυρίσματα της καμπάνιας ήταν εξίσου περιπετειώδη.
Δύο ζωντανά φίδια (ένα νερόφιδο και ένας μικρός βόας!) καθώς και ένας mini κροκόδειλος (επίσης ζωντανός) πέρασαν από εξονυχιστικό casting προκειμένου να επιλεγεί ο συμπρωταγωνιστής του αξιαγάπητου ζογκλέρ. Στα γυρίσματα συμμετείχε και ένας --βαλσαμωμένος ευτυχώς-- σκορπιός τεραστίων διαστάσεων.
Η γνωστή, από το τηλεοπτικό, φράση "τι είναι ρε λίγο αιματάκι; Φοβούνται οι άντρες;" ήταν στο μυαλό όλων των παρευρισκομένων.
Ευτυχώς όλα κύλησαν ομαλά και μετά από λίγες μέρες, έχουμε στα χέρια μας ένα πολύ "ζωντανό" interactive video banner.