Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Monday 26 January, 2009

Cosmote Ζογκλέρ

This text is replaced by the Flash movie.

Ένα διασκεδαστικό interactive video banner αποτελεί την ψηφιακή διάσταση της καμπάνιας της COSMOTE για την "φορητότητα". Οι χρήστες του Internet καλούνται να βοηθήσουν έναν ζογκλέρ να παρουσιάσει το νούμερό του, παίζοντας κυριολεκτικά οι ίδιοι με τις κορύνες, χάρη στο πρωτότυπο interface που σχεδιάστηκε για το banner αυτό.

Τα γυρίσματα της καμπάνιας ήταν εξίσου περιπετειώδη.

mini κροκόδειλος (αριστερά), νερόφιδο (επάνω) και mini βόας (δεξιά)

Δύο ζωντανά φίδια (ένα νερόφιδο και ένας μικρός βόας!) καθώς και ένας mini κροκόδειλος (επίσης ζωντανός) πέρασαν από εξονυχιστικό casting προκειμένου να επιλεγεί ο συμπρωταγωνιστής του αξιαγάπητου ζογκλέρ. Στα γυρίσματα συμμετείχε και ένας --βαλσαμωμένος ευτυχώς-- σκορπιός τεραστίων διαστάσεων.

Η γνωστή, από το τηλεοπτικό, φράση "τι είναι ρε λίγο αιματάκι; Φοβούνται οι άντρες;" ήταν στο μυαλό όλων των παρευρισκομένων.

Ευτυχώς όλα κύλησαν ομαλά και μετά από λίγες μέρες, έχουμε στα χέρια μας ένα πολύ "ζωντανό" interactive video banner.