Εκτός από τη χαρά μας για τα 24 Ermis Awards, θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας μία από τις πιο αγαπημένες μας δουλειές, που πρόσφατα λανσαρίστηκε στο Ελληνικό internet.
Πρόκειται για την πρώτη interactive ιστορία αγάπης που παρουσιάζει η Lacta, με τίτλο "Love at first site" στη διεύθυνση: http://www.loveatfirstsite.gr
Στην ουσία μιλάμε για μια interactive ταινία διάρκειας 17 λεπτών, γυρισμένη σε φιλμ, με εξωτερικά γυρίσματα στη Πάρο φέτος το καλοκαίρι από ένα σχετικά μεγάλο συνεργείο και cast. Μια "υπερπαραγωγή" δηλαδή, για τα δεδομένα του Ελληνικού internet.
Δείτε φωτογραφίες από τα γυρίσματα στο Flickr.
Το story αποτελεί prequel του τηλεοπτικού σποτ της Lacta με τίτλο "Συναυλία" που πέρυσι έφτιαξε η Bold Ogilvy με την Foss. Έτσι, οι χρήστες του internet καλούνται να παίξουν τον ρόλο του Πέτρου και της Τζοάνας, όταν ερωτεύτηκαν πριν 2 χρόνια στις καλοκαιρινές διακοπές τους στη Πάρο, αλλά και να τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια ώστε να βρεθούν και πάλι μαζί στο μεγάλο finale.
Η καμπάνια αποτελεί ταυτόχρονα την πρώτη branded entertainment καμπάνια στην Ελλάδα, δείχνοντας μπροστά σε μία εποχή που τα brands, εκμεταλλευόμενα το broadband, παρέχουν στους καταναλωτές πλούσιο interactive περιεχόμενο και ψυχαγωγία μεγάλης διάρκειας, σε αντάλλαγμα της προσοχής τους και της εμπλοκής τους. Τα πρώτα αποτελέσματα είναι πάρα πολύ καλά και η ανταπόκριση του κοινού ιδιαίτερα θερμή. (Δείτε το αντίστοιχο fan page στο facebook.)
Η όλη ενέργεια τρέχει σε 360° επίπεδο, με προβολή στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο τους κινηματογράφους αλλά και σε όλες τις συσκευασίες Lacta.
Όποτε έχετε ένα τέταρτο, καθίστε αναπαυτικά και ερωτευτείτε ξανά:
http://www.loveatfirstsite.gr