Την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου, η Asset Ogilvy Public Relations διοργάνωσε για λογαριασμό του Famous Grouse ένα πρωτότυπο, διαδραστικό event, εμπνευσμένο από τη μακροχρόνια ιστορία του προϊόντος, αλλά και τη χώρας όπου «γεννήθηκε», τη Σκωτία.
Στόχος μας, να αναδείξουμε τα στοιχεία που κάνουν το Famous Grouse μοναδικό, καθώς και να παρουσιάσουμε τη νέα φιάλη που γυρίζει σελίδα για το προϊόν, στο πλαίσιο της καινούργιας καμπάνιας “Famous For A Reason”.
Στο χώρο του νεοκλασικού κτιρίου Amalias 36, καλεσμένοι από το χώρο των media, bloggers, πελάτες της Coca-Cola Τρία Έψιλον αλλά και εργαζόμενοι της εταιρείας, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν ένα εμπειρικό ταξίδι στην ιστορία του Famous Grouse, μέσα από μια περιήγηση σε 4 διαφορετικά, ειδικά διαμορφωμένα σκηνικά δωμάτια.
Με τη συνοδεία έμπειρων γευσιγνωστών, ανακάλυψαν τα μυστικά που κάνουν το αγαπημένο ουίσκι τόσο ξεχωριστό. Ποια είναι αυτά; Η διατήρηση των αυστηρών προτύπων παραγωγής που είχαν τεθεί από τον ιδρυτή της μάρκας Matthew Gloag, η επιλογή των καλύτερων συστατικών, η διαδικασία της ωρίμανσης και η μακροχρόνια γνώση της τέχνης του blending.
Στο τέλος του event ακολούθησε cocktail party και σύντομες παρουσιάσεις από κορυφαία στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Εκεί, οι καλεσμένοι του Famous Grouse έμαθαν περισσότερα για την ολοκαίνουρια premium συσκευασία του προϊόντος, η οποία γεμάτη προσωπικότητα, αντανακλά όλες τις αξίες του brand που έχουν αγαπήσει εκατομμύρια καταναλωτές σε όλον τον κόσμο, αλλά και για τη νέα καμπάνια “Famous For A Reason”, η οποία είναι εμπνευσμένη από τη φήμη που κερδίζεται μέσα από το πάθος για ποιότητα, καινοτομία και επιμονή για το καλύτερο. Τα χαρακτηριστικά που κτίζουν, 118 χρόνια τώρα, τη φήμη του Famous Grouse.