
Η ταινία διακρίθηκε συγκεκριμένα στην υποκατηγορία “Film for Good”, καθώς η καμπάνια ανέδειξε τον κοινωνικό σκοπό της Toyota, παρουσιάζοντας πώς η μάρκα έγινε συμβολικά «όχημα διαφυγής» για γυναίκες – θύματα ενδοοικογενειακής βίας, στηρίζοντας οικονομικά την ΔΙΟΤΙΜΑ σε μια περίοδο όπου διεθνώς παρατηρούνται περικοπές στη χρηματοδότηση οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της έμφυλης και ενδοοικογενειακής βίας.
Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Foss Productions, σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.