Feed

Feed

News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
Thursday 26 January, 2012

PRAKTIKER Festival Κηπομεταμορφώσεων - Ανακαινίσεων

Λόγω της οικονομικής κρίσης ο κόσμος έχει στραφεί σε πιο DIY λύσεις για το σπίτι και όχι μόνο κάτι που τείνει να γίνει trend. To Praktiker επιδιώκει να γίνει leader στη συγκεκριμένη κατηγορία διαβλέποντας μία μεγάλη ευκαιρία σε αυτό.
Συγκεκριμένα για το Praktiker οι «εποχιακές» αγορές αποτελούν σημαντικό μέρος των πωλήσεων όπως για παράδειγμα η άνοιξη που είναι αφιερωμένη στον κήπο (φυτά, λουλούδια, εργαλεία κτλ) δηλαδή σε μια ολόκληρη κατηγορία προϊόντων.
Στόχος του Praktiker είναι να εδραιωθεί ως ο Νο1 προορισμός  για όλες τις εποχιακές αγορές όπως  Άνοιξη-Κήπος, Καλοκαίρι – Ανακαίνιση κτλ. Δημιουργία μιας σειράς festivals όπως για παράδειγμα festival κηπομεταμορφώσεων , festival  ανακαινίσεων όπου με τη βοήθεια in-store & digital διαγωνισμών,in-store branding και in-store events  επισκέπτες των Praktiker και πωλήσεις αυξήθηκαν σε συγκεκριμένα χρονικά διάστημα.