Λόγω της οικονομικής κρίσης ο κόσμος έχει στραφεί σε πιο DIY λύσεις για το σπίτι και όχι μόνο κάτι που τείνει να γίνει trend. To Praktiker επιδιώκει να γίνει leader στη συγκεκριμένη κατηγορία διαβλέποντας μία μεγάλη ευκαιρία σε αυτό.
Συγκεκριμένα για το Praktiker οι «εποχιακές» αγορές αποτελούν σημαντικό μέρος των πωλήσεων όπως για παράδειγμα η άνοιξη που είναι αφιερωμένη στον κήπο (φυτά, λουλούδια, εργαλεία κτλ) δηλαδή σε μια ολόκληρη κατηγορία προϊόντων.
Στόχος του Praktiker είναι να εδραιωθεί ως ο Νο1 προορισμός για όλες τις εποχιακές αγορές όπως Άνοιξη-Κήπος, Καλοκαίρι – Ανακαίνιση κτλ. Δημιουργία μιας σειράς festivals όπως για παράδειγμα festival κηπομεταμορφώσεων , festival ανακαινίσεων όπου με τη βοήθεια in-store & digital διαγωνισμών,in-store branding και in-store events επισκέπτες των Praktiker και πωλήσεις αυξήθηκαν σε συγκεκριμένα χρονικά διάστημα.