News & Press

Όλοι μας χρησιμοποιούμε το ξυπνητήρι για να μπορούμε να ξυπνάμε. Για να κοιμόμαστε όμως;

Τη λύση δίνει το «Υπνητήρι». Το πρώτο mobile app που σε στέλνει για ύπνο. Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την OgilvyAction για τις ρινικές ταινίες Breathe Right και κάνει τον ύπνο παιχνίδι!

Το ετήσιο συνέδριο της εταιρίας MSD είχε ως στόχο για το 2014 να κάνει κατανοητό το νέο εταιρικό όραμα της εταιρίας στους εργαζομένους της. Αποστολή μας να το πετύχουμε με τον πιο δημιουργικό αλλά και διασκεδαστικό τρόπο. Παρακολουθήστε το πως…

O OTE, ως ο μεγαλύτερος ελληνικός πάροχος internet, πάντα ψάχνει τρόπους να βελτιώσει το δίκτυό τους και να προσφέρει τις πλέον σύγχρονες καινοτομίες στους πελάτες του. Για το λόγο αυτό, ο ΟΤΕ επέλεξε για να λανσάρει την δημοφιλή, παγκόσμια υπηρεσία "Fon" ξεκινώντας από την πόλη του Βόλου.

Για την ανάδειξη και την ενίσχυση της εικόνας του brand, πραγματοποιήσαμε μια social media campaign, η οποία υποστηρίχθηκε και με offline ενέργειες οι οποίες πρόβαλλαν και υποστήριζαν την online καμπάνια. Σταθερή χορηγία του brand με την εκπομπή Ελένη στον Alpha, μέσω της οποίας προβάλλονταν οι ενέργειες του brand στο facebook.

Η Cosmote Tags:

Με βασικό κριτήριο την ενίσχυση της εικόνας της COSMOTE ως προς την υπεροχή του δικτύου της, διοργανώσαμε ένα large scale πανελλαδικό promo με πολυάριθμες «Oμάδες Kρούσης CΟSMOTE».

Η νέα Sensodyne Complete Protection ήρθε και παρέχει 7 πολύτιμα οφέλη για τα δόντια μας.Τόσο πολύτιμα... που τα βάλαμε σε χρηματοκιβώτιο!Δημιουργήσαμε ένα τεράστιο χρηματοκιβώτιο με ένα συνδυασμό 7 σημείων!

Σε συνέχεια της ATL επικοινωνίας του πελάτη μας OTE Double Play+TV, δημιουργήσαμε μία σειρά από βίντεο, στα οποία και μεταφέραμε το concept του τηλεοπτικού διαφημιστικού στην πράξη!

Το STR8, το πιο δημοφιλές αντρικό άρωμα στην Ελλάδα, δημιούργησε ένα νέο άρωμα, το STR8 Sport.

Στόχος:Να υποστηρίξουμε το λανσάρισμα, να δημιουργήσουμε brand awareness και να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που θα μείνει στο κοινό και θα συζητηθεί για καιρό. Όλα αυτά μέσα από μια διαδραστική ενέργεια στο ίντερνετ.

Μας ζητήθηκε από τον πελάτη μας, τον ΟΤΕ, να δημιουργήσουμε μια BTL ενέργεια για να υποστηρίξουμε το λανσάρισμα της νέας, πολύ γρήγορης σύνδεσης internet, VDSL. Χρησιμοποιώντας street performers, οπτικοποιήσαμε την ταχύτητα και δημιουργήσαμε μια διαδραστική εμπειρία.