GlaxoSmithKline

Η νέα Sensodyne Complete Protection ήρθε και παρέχει 7 πολύτιμα οφέλη για τα δόντια μας.Τόσο πολύτιμα... που τα βάλαμε σε χρηματοκιβώτιο!Δημιουργήσαμε ένα τεράστιο χρηματοκιβώτιο με ένα συνδυασμό 7 σημείων!

 

Η GlaxoSmithKline ζήτησε να βρούμε έναν έξυπνο τρόπο να «εκπαιδεύσουμε» τους καταναλωτές στα προϊόντα στοματικής υγιεινής που διαθέτει που βέβαια δεν είναι και λίγα!

 

Η OgilvyAction δημιούργησε μια έξυπνη διαδραστική προωθητική ενέργεια, με σκοπό να ενημερώσει τους καταναλωτές για την πρωτοποριακή μέθοδο αναδόμησης των δοντιών που η οδοντόκρεμα Sensodyne Repair & Protect προσφέρει.

To Lucozade αποφάσισε φέτος το καλοκαίρι να κάνει challenge όλους εκείνους που αγαπούν το ποδήλατο και όχι μόνο!

Στα πλαίσια αυτά η OgilvyAction δημιούργησε ένα application στο facebook με στόχο να κάνει engage όλους τους internet users που τους αρέσει το ποδήλατο.

Στα πλαίσια των Trade Days 2012, πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό της GSK Consumer Healthcare μία σειρά πρωτοποριακών εκδηλώσεων & διαδραστικών παρουσιάσεων σε μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου όπως ΜΕΤΡΟ, Μασούτης, Carrefour, Βερόπουλος & Σκλαβενίτης!