cosmote

Η Cosmote μέσω της συνεργασίας της με το Spotify προσφέρει στους συνδρομητές της μοναδικά προνόμια και το φωνάζει δυνατά! Οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας ήταν:

Δημιουργία awareness

Experience χρήστη

Εκπαίδευση και γνωστοποίηση των benefits της υπηρεσίας

Με βασικό κριτήριο την ενίσχυση της εικόνας της COSMOTE ως προς την υπεροχή του δικτύου της, διοργανώσαμε ένα large scale πανελλαδικό promo με πολυάριθμες «Oμάδες Kρούσης CΟSMOTE».

«Θα ήθελα να κάνω τον κόσμο στον ξεχασμένο αυτό τόπο της Σαμοθράκης λίγο πιο γελαστό»! Tο όνειρο αυτό της Δήμητρας, οδήγησε την COSMOTE σε συνεργασία με την OgilvyAction, στην ακριτική περιοχή της Σαμοθράκης. Η βοήθεια του Δήμου ήταν πραγματικά πολύτιμη, μιας και παραχώρησε στην COSMOTE το «Πνευματικό Κέντρο» στη Χώρα της Σαμοθράκης

 

Ήρθε η ώρα να διασκεδάσεις με το WHAT’S UP!

Το WHAT’S UP της COSMOTE σου χαρίζει στιγμές γέλιου και πολύ παιχνίδι. Η προωθητική ενέργεια , ‘’Your Time to Win’’,  που σχεδιάστηκε, επιμελήθηκε και υλοποιήθηκε από την OgilvyAction, έχει στόχο να εντυπωσιάσει, να ψυχαγωγήσει αλλά και να προσφέρει πολλά δώρα.

Tον Δεκέμβριο του 2012 η COSMOTE, σε συνεργασία με την OgilvyAction, στα πλαίσια του «Προγράμματος Αλληλεγγύης στην Οικογένεια» και της ενέργειας «Ο κόσμος μας, εσύ» πραγματοποίησε ένα διήμερο εθελοντισμού και αγάπης για τις 200 οικογένειες που έχουν ενταχθεί για ένα χρόνο στο πρόγραμμα αλληλεγγύης.