Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Monday 1 October, 2012

Alegria … and feel the Action!

Από 3 έως 16 Σεπτεμβρίου και κατά την διάρκεια των μαγικών παραστάσεων του Cirque du Soleil, Alegria, η OgilvyAction σχεδίασε, υλοποίησε και επιμελήθηκε, για λογαριασμό του ΟΤΕ, εντυπωσιακές και πρωτότυπες προωθητικές ενέργειες.

Κατά την διάρκεια των παραστάσεων, στο κλειστό γήπεδο Μπάσκετ στο ΟΑΚΑ, το κοινό είχε την ευκαιρία να θαυμάσει ένα συναρπαστικό υπερθέαμα, που εντυπωσίασε.

Παράλληλα, θεατές κάθε ηλικίας διασκέδασαν με τις μοναδικές δράσεις που υλοποίησε η OgilvyAction, βοηθώντας έτσι να γίνει η όλη εμπειρία αξέχαστη.

Στον περιβάλλοντα χώρο του σταδίου, μία τεράστια κατασκευή, φιλοξένησε στο εσωτερικό της, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη τεχνολογία timefreeze για φωτογράφηση 360°. Για να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος του συγκεκριμένου εγχειρήματος, αρκεί να δει τα στοιχεία. Για την άρτια λειτουργία του μηχανισμού, 40 άτομα συνεργείο δούλεψαν ασταμάτητα για 13 μέρες, 5 τόνοι υλικά στήθηκαν και ξεστήθηκαν σε ελάχιστο χρόνο, ενώ 95 κάμερες τοποθετήθηκαν και τέθηκαν σε λειτουργία έτοιμες να «παγώσουν» τη στιγμή από κάθε πιθανή γωνία. Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια που επιμελήθηκε η OgilvyAction, ξεπέρασε κάθε προσδοκία όσον αφορά τη προσέλευση του κοινού, καθώς πραγματοποιήθηκαν 480.262 φωτογραφίες, χαρίζοντας έτσι χιλιάδες χαμόγελα.

Την ίδια στιγμή, οι VIP καλεσμένοι διασκέδασαν βλέποντας τους εαυτούς του όπως δεν του είχαν ξαναδεί! Καρικατουρίστες δημιουργούσαν αστεία πορτρέτα, φτιάχνοντας ακόμα περισσότερο τη διάθεση, ενώ οι καλεσμένοι είχαν και τη δυνατότητα να πάρουν ως give away, μια tailor made φωτογραφία τους, που τους έδειχνε σαν πρωταγωνιστές/ακροβάτες του υπερθεάματος. Όλοι ένιωσαν σαν πραγματικοί πρωταγωνιστές.

Το Alegria, από το Cirque du Soleil, αποτελεί από μόνο του ένα υπερθέαμα που προκαλεί αίσθηση και μένει αξέχαστο. Αυτό που κατάφερε η OgilvyAction, με τις προωθητικές ενέργειες που δημιούργησε για λογαριασμό του ΟΤΕ, είναι να κάνει το κοινό να νιώσει πως είναι μέρος του θεάματος, να ξεχάσει για λίγο το άγχος της καθημερινότητας και να γίνει μέρος κάτι μαγικού.