Από 3 έως 16 Σεπτεμβρίου και κατά την διάρκεια των μαγικών παραστάσεων του Cirque du Soleil, Alegria, η OgilvyAction σχεδίασε, υλοποίησε και επιμελήθηκε, για λογαριασμό του ΟΤΕ, εντυπωσιακές και πρωτότυπες προωθητικές ενέργειες.
Κατά την διάρκεια των παραστάσεων, στο κλειστό γήπεδο Μπάσκετ στο ΟΑΚΑ, το κοινό είχε την ευκαιρία να θαυμάσει ένα συναρπαστικό υπερθέαμα, που εντυπωσίασε.
Παράλληλα, θεατές κάθε ηλικίας διασκέδασαν με τις μοναδικές δράσεις που υλοποίησε η OgilvyAction, βοηθώντας έτσι να γίνει η όλη εμπειρία αξέχαστη.
Στον περιβάλλοντα χώρο του σταδίου, μία τεράστια κατασκευή, φιλοξένησε στο εσωτερικό της, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη τεχνολογία timefreeze για φωτογράφηση 360°. Για να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος του συγκεκριμένου εγχειρήματος, αρκεί να δει τα στοιχεία. Για την άρτια λειτουργία του μηχανισμού, 40 άτομα συνεργείο δούλεψαν ασταμάτητα για 13 μέρες, 5 τόνοι υλικά στήθηκαν και ξεστήθηκαν σε ελάχιστο χρόνο, ενώ 95 κάμερες τοποθετήθηκαν και τέθηκαν σε λειτουργία έτοιμες να «παγώσουν» τη στιγμή από κάθε πιθανή γωνία. Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια που επιμελήθηκε η OgilvyAction, ξεπέρασε κάθε προσδοκία όσον αφορά τη προσέλευση του κοινού, καθώς πραγματοποιήθηκαν 480.262 φωτογραφίες, χαρίζοντας έτσι χιλιάδες χαμόγελα.
Την ίδια στιγμή, οι VIP καλεσμένοι διασκέδασαν βλέποντας τους εαυτούς του όπως δεν του είχαν ξαναδεί! Καρικατουρίστες δημιουργούσαν αστεία πορτρέτα, φτιάχνοντας ακόμα περισσότερο τη διάθεση, ενώ οι καλεσμένοι είχαν και τη δυνατότητα να πάρουν ως give away, μια tailor made φωτογραφία τους, που τους έδειχνε σαν πρωταγωνιστές/ακροβάτες του υπερθεάματος. Όλοι ένιωσαν σαν πραγματικοί πρωταγωνιστές.
Το Alegria, από το Cirque du Soleil, αποτελεί από μόνο του ένα υπερθέαμα που προκαλεί αίσθηση και μένει αξέχαστο. Αυτό που κατάφερε η OgilvyAction, με τις προωθητικές ενέργειες που δημιούργησε για λογαριασμό του ΟΤΕ, είναι να κάνει το κοινό να νιώσει πως είναι μέρος του θεάματος, να ξεχάσει για λίγο το άγχος της καθημερινότητας και να γίνει μέρος κάτι μαγικού.