Η Cosmote μέσω της συνεργασίας της με το Spotify προσφέρει στους συνδρομητές της μοναδικά προνόμια και το φωνάζει δυνατά! Οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας ήταν:
Δημιουργία awareness
Experience χρήστη
Εκπαίδευση και γνωστοποίηση των benefits της υπηρεσίας
Με βασικό γνώμονα ότι η μουσική αποτελεί μέρος της ζωής όλων, προέκυψε η ιδέα ότι όλοι μας κάποια στιγμή θα θέλαμε να νιώσουμε ως Dj!
Αυτό θέλαμε να καταλάβουν και να βιώσουν όλοι όσοι θα συμμετείχαν στο project “now on decks…..Spotify!” Μέσω ενός γρήγορου και interactive μηχανισμού καλούσαμε το κοινό να γνωρίσει τις απεριόριστες δυνατότητες του Spotify. Δημιουργήσαμε μια εντυπωσιακή κατασκευή με 11 DJ decks όπου οι συμμετέχοντες μπορούσαν να συνδεθούν με το Spotify. Προωθητική ομάδα πλησίαζε το κοινό και τους παρότρυνε να ανέβουν στα DJ decks για να γνωρίσουν το Spotify δημιουργώντας τη δική τους μοναδική playlist, κερδίζοντας ταυτόχρονα συμμετοχή σε κλήρωση. Η promoter κατέγραφε σε tablet τα στοιχεία του χρήστη και τον έβγαζε φωτογραφία ως DJ που μιξάρει.
Στη συνέχεια, η promoter προσέφερε στον χρήστη ένα give away με τα βασικά βήματα σύνδεσης στο Spotify και ένα μοναδικό κωδικό. Μέσω μιας ηλεκτρονικής διεύθυνσης τις επόμενες ημέρες μπορούσε να κατεβάσει την φωτογραφία του και να δει αν ήταν ένας από τους νικητές του διαγωνισμού.
Με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, η promoter πατούσε υποβολή και το σύστημα κατέγραφε αυτόματα την πληροφορία - ταυτοποίησης της φωτογραφίας του χρήστη με το μοναδικό κωδικό αριθμό. Έτσι, με τη βοήθεια ενός χειριστή μπορούσαμε να απεικονίσουμε τον εκάστοτε χρήστη στις οθόνες που υπήρχαν στην κατασκευή. Ο χειριστής άκουγε στα ακουστικά του και τα 11 DJ decks και επέλεγε ποια playlist χρήστη θα ακουγόταν στα ηχεία του χώρου. Mε την επιλογή χρήστη ενεργοποιούταν παράλληλα η φωτογραφία του και ένα σύντομο λεκτικό που περιείχε το nick name που είχε δηλώσει: Π.χ. Now on decks DJ Oto.