Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Thursday 18 December, 2014

“Now on decks…..Spotify”

Η Cosmote μέσω της συνεργασίας της με το Spotify προσφέρει στους συνδρομητές της μοναδικά προνόμια και το φωνάζει δυνατά! Οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας ήταν:

Δημιουργία awareness
Experience χρήστη
Εκπαίδευση και γνωστοποίηση των benefits της υπηρεσίας

Με βασικό γνώμονα ότι η μουσική αποτελεί μέρος της ζωής όλων, προέκυψε η ιδέα ότι όλοι μας κάποια στιγμή θα θέλαμε να νιώσουμε ως Dj!

Αυτό θέλαμε να καταλάβουν και να βιώσουν όλοι όσοι θα συμμετείχαν στο project “now on decks…..Spotify!” Μέσω ενός γρήγορου και interactive μηχανισμού καλούσαμε το κοινό να γνωρίσει τις απεριόριστες δυνατότητες του Spotify. Δημιουργήσαμε μια εντυπωσιακή κατασκευή με 11 DJ decks όπου οι συμμετέχοντες μπορούσαν να συνδεθούν με το Spotify. Προωθητική ομάδα πλησίαζε το κοινό και τους παρότρυνε να ανέβουν στα DJ decks για να γνωρίσουν το Spotify δημιουργώντας τη δική τους μοναδική playlist, κερδίζοντας ταυτόχρονα συμμετοχή σε κλήρωση. Η promoter κατέγραφε σε tablet τα στοιχεία του χρήστη και τον έβγαζε φωτογραφία ως DJ που μιξάρει.

Στη συνέχεια, η promoter προσέφερε στον χρήστη ένα give away με τα βασικά βήματα σύνδεσης στο Spotify και ένα μοναδικό κωδικό. Μέσω μιας ηλεκτρονικής διεύθυνσης τις επόμενες ημέρες μπορούσε να κατεβάσει την φωτογραφία του και να δει αν ήταν ένας από τους νικητές του διαγωνισμού.

Με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, η promoter πατούσε υποβολή και το σύστημα κατέγραφε αυτόματα την πληροφορία - ταυτοποίησης της φωτογραφίας του χρήστη με το μοναδικό κωδικό αριθμό. Έτσι, με τη βοήθεια ενός χειριστή μπορούσαμε να απεικονίσουμε τον εκάστοτε χρήστη στις οθόνες που υπήρχαν στην κατασκευή. Ο χειριστής άκουγε στα ακουστικά του και τα 11 DJ decks και επέλεγε ποια playlist χρήστη θα ακουγόταν στα ηχεία του χώρου. Mε την επιλογή χρήστη ενεργοποιούταν παράλληλα η φωτογραφία του και ένα σύντομο λεκτικό που περιείχε το nick name που είχε δηλώσει: Π.χ. Now on decks DJ Oto.