Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Friday 12 October, 2012

ΧΟΡΗΓΙΑ COSMOTE @ ΣΥΝΑΥΛΙΑ RHCP

H COSMOTE παρουσίασε τη μεγαλύτερη συναυλία του καλοκαιριού, τους RED HOT CHILLI PEPPERS στο Ολυμπιακό Στάδιο.

Η Ogilvy Action ανέλαβε με επιτυχία, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και επιμέλεια της συνολικής παρουσίας της Cosmote στο χώρο του Ολυμπιακού Σταδίου, βασισμένη στην corporate επικοινωνία, «Ο κόσμος μας εσύ».

Για μία μέρα, στο περιβάλλοντα χώρο αλλά και στο εσωτερικό του γηπέδου, υλοποιήθηκαν interactive, βιωματικές ενέργειες που αναδείκνυαν τη χορηγία.

Πιο Συγκεκριμένα:

Time Freeze event

Στον περιβάλλοντα χώρο του σταδίου, τοποθετήθηκε μία τεράστια κατασκευή, η οποία φιλοξένησε στο εσωτερικό της, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την τεχνολογία timefreeze για φωτογράφηση 360°. Για την ολοκλήρωση της κατασκευής αλλά και το στήσιμο των μηχανημάτων, απαιτήθηκε εργασία από 5 διαφορετικά συνεργεία τα οποία δούλεψαν παράλληλα για περισσότερες από 24 ώρες συνεχόμενα. Ενενήντα (90) φωτογραφικές μηχανές είχαν τοποθετηθεί περιμετρικά από ένα stage καλύπτοντας επιφάνεια 360° μοιρών. Οι συμμετέχοντες καλούνταν να εισέλθουν στον κύκλο/stage και να ροκάρουν υπό τον ήχο της μουσικής των RED HOT CHILLI PEPPERS κρατώντας διάφορα μουσικά όργανα. Όλα αυτά, καθώς φωτογραφίζονταν ταυτόχρονα από τις όλες τις γωνίες. Στο τέλος παραλάμβαναν ένα εντυπωσιακό video το οποίο έδινε την αίσθηση οτι η κάμερα έκανε κύκλους γύρω τους, ενώ ο χρόνος είχε σταματήσει.

Walk of VIP

Στην είσοδο των VIP στήθηκε μία εντυπωσιακή διαδρομή, red carpet, μέσα από την οποία διέρχονταν oι VIP καλεσμένοι για να εισέλθουν στο στάδιο και να φωτογραφηθούν. Ταυτόχρονα η προωθητική ομάδα παρέδιδε σε κάθε διερχόμενο ένα αναμνηστικό VIP πάσο.

Green Flip

Στο χώρο του VIP lounge πραγματοποιήθηκε η προωθητική ενέργεια «Step On Stage». Μέσω αυτής, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να μεταφερθούν εικονικά σε μία μουσική σκηνή συνδυάζοντας τις τεχνολογίες greenscreen & flipbook. Επιπλέον όλες οι ενέργειες καθώς επίσης και οι χώροι του σταδίου «ντύθηκαν» με την επικοινωνία της χορηγία, φτάνοντας το εντυπωσιακό νούμερο των 200 διαφορετικών σημείων branding.