Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Thursday 26 January, 2012

ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ STR8 & Drive

Γκάζι, Ιούλιος 2011. Ένας τεράστιος γερανός εμφανίζεται στον Αττικό ουρανό και ένα STR8 container ταλαντεύεται επιβλητικά.
Το αυτοκίνητο που περιέχει περιμένει το μεγάλο νικητή. Πρώτα όμως, πρέπει ο κόσμος να το κατεβάσει στο έδαφος.
Kάνοντας Like στο Facebook, οι συμμετέχοντες επηρέαζαν την κάθοδο του, ενώ παρατηρούσαν τη δράση live από την οθόνη του υπολογιστή τους.
Η μέρα της μεγάλης κλήρωσης έφτασε και αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής και εμφανίστηκε το κρυμμένο Alfa Romeo Mito, εν μέσω πυροτεχνημάτων και laser show.
Container που περιείχε ένα αυτοκίνητο, ανεγέρθηκε με γερανό στα 35μ+. Στη μονάδα ελέγχου, τοποθετήθηκε software που επέτρεπε στους συμμετέχοντες, να κατεβάζουν το container, κάνοντας "Like" και να μπαίνουν σε κλήρωση. Η δράση μετεδίδετο μέσω live streaming. Σε event που πραγματοποιήθηκε, σε συνεργασία με το MTV, τα ονόματα των συμμετεχόντων εμφανίστηκαν σε οθόνη, και οι οικοδεσπότες πάτησαν το πλήκτρο επιλογής του νικητή. Το container κατεβήκε μέχρι το έδαφος, και το αυτοκίνητο εμφανίστηκε εν μέσω πυροτεχνημάτων και laser show