Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Tuesday 29 January, 2013

Νέα Επικοινωνία για τη ΔΕΗ

Η ΔΕΗ παρέχει έως 42% μειωμένο τιμολόγιο σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, με διευρυμένα κοινωνικά κριτήρια, και σε εναρμόνιση με την απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής αλλαγής.

Σε άτομα με χαμηλό εισόδημα, τρίτεκνους, μακροχρόνια άνεργους, άτομα με αναπηρία, αλλά και σε άτομα που χρειάζονται ενεργοβόρα μηχανική υποστήριξη.

Στο τηλεοπτικό spot, που δημιούργησε η Ogilvy & Mather, βλέπουμε έναν μετρητή κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, τον γνωστό μετρητή της ΔΕΗ, που υπάρχει σε κάθε σπίτι.

Καθώς επικεντρωνόμαστε στο καντράν του και παρακολουθούμε να μετράει μονάδες, ξαφνικά τα ψηφία αλλάζουν: από αριθμοί γίνονται γράμματα, και γρήγορα αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό που διαβάζουμε είναι ονόματα.

Αυτό το εύρημα, έχει στόχο να καταδείξει ότι η ΔΕΗ βλέπει κάθε άνθρωπο σαν μια ξεχωριστή περίπτωση.

Όπως λέει και το μήνυμα του τηλεοπτικού σποτ:

«Πίσω από τους αριθμούς υπάρχει πάντα ο άνθρωπος».