Η ΔΕΗ παρέχει έως 42% μειωμένο τιμολόγιο σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, με διευρυμένα κοινωνικά κριτήρια, και σε εναρμόνιση με την απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής αλλαγής.
Σε άτομα με χαμηλό εισόδημα, τρίτεκνους, μακροχρόνια άνεργους, άτομα με αναπηρία, αλλά και σε άτομα που χρειάζονται ενεργοβόρα μηχανική υποστήριξη.
Στο τηλεοπτικό spot, που δημιούργησε η Ogilvy & Mather, βλέπουμε έναν μετρητή κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, τον γνωστό μετρητή της ΔΕΗ, που υπάρχει σε κάθε σπίτι.
Καθώς επικεντρωνόμαστε στο καντράν του και παρακολουθούμε να μετράει μονάδες, ξαφνικά τα ψηφία αλλάζουν: από αριθμοί γίνονται γράμματα, και γρήγορα αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό που διαβάζουμε είναι ονόματα.
Αυτό το εύρημα, έχει στόχο να καταδείξει ότι η ΔΕΗ βλέπει κάθε άνθρωπο σαν μια ξεχωριστή περίπτωση.
Όπως λέει και το μήνυμα του τηλεοπτικού σποτ:
«Πίσω από τους αριθμούς υπάρχει πάντα ο άνθρωπος».