Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Wednesday 6 May, 2015

Ο Stavento επιλέγει ΦΑΓΕ TOTAL 2% με γεύσεις γιατί «τρελαίνεται» να συνδυάζει τα αληθινά πράγματα που αγαπάει.

O Stavento είναι ο πρωταγωνιστής της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας της ΦΑΓΕ για το γιαούρτι TOTAL 2% με γεύσεις. Η συγκεκριμένη επιλογή βασίζεται στη φιλοσοφία του προϊόντος να συνδυάζει 2 πράγματα που αγαπάμε, ώστε η απόλαυση να είναι διπλή. Μια φιλοσοφία που ακολουθεί τόσα χρόνια και ο Stavento, όπου καταφέρνει να δημιουργεί επιτυχίες συνδυάζοντας τα είδη μουσικής που αγαπάει. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του;

Μας το αποκαλύπτει στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση του TOTAL 2% με γεύσεις, που δημιούργησε η Bold Ogilvy & Mather για τη ΦΑΓΕ, σε συνεργασία με την X-Rated και σκηνοθέτη τον Νικόλα Δημητρόπουλο.

Κατά τη διάρκεια της ταινίας, ακολουθούμε τον πρωταγωνιστή μας για να ανακαλύψουμε ότι οι επιλογές που κάνει στη ζωή και την καθημερινότητά του έχουν πάντα συνδυαστικό χαρακτήρα, όπως ακριβώς και το TOTAL 2% με γεύσεις. 

Άλλωστε, όπως υπογραμμίζει και ο ίδιος ο καλλιτέχνης: «Αυτό το ανακάτεμα με κάνει να γουστάρω ακόμα περισσότερο. Αρκεί αυτά που θα βάλεις μαζί να είναι αληθινά. Και να τ’ αγαπάς.»