Η Anytime της INTERAMERICAN δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πληρώσουν την ασφάλεια του αυτοκινήτου τους σε μηνιαίες άτοκες δόσεις, από 13€, με πάγια εντολή πιστωτικής κάρτας, και αυτό από μόνο του είναι ένα νέο, που θα συζητηθεί αρκετά. Γιατί όχι και μέχρι την Ισλανδία, ας πούμε. Μέχρι εκεί έφτασε η Bold Ogilvy, που, σε συνεργασία με τη Foss Production, ταξίδεψαν στη λίμνη Kleifarvatn, περίπου 40’ από το Ρέικιαβικ, σε μία από τις λίγες ισλανδικές λίμνες που δεν είναι ακόμη εξ ολοκλήρου παγωμένες. Με τη θερμοκρασία στους -11 βαθμούς Κελσίου, τα νέα της Anytime γίνονται αντικείμενο συζήτησης μεταξύ δύο ισλανδών ψαράδων, σε μια προσπάθεια να διακόψουν την πλήξη τους. Το σενάριο πραγματεύεται με μια ελαφριά δόση κυνισμού την κλασική, στερεότυπη ιδέα των νοτίων λαών για τους «ψυχρούς» βόρειους, σε ένα σποτ που δύναμή του είναι η ηρεμία του. Η σκηνοθεσία είναι του Γιώργου Ζώη και η φωτογραφία του Χρήστου Καραμάνη. Εδώ https://www.youtube.com/watch?v=meDNAgwNS9s μπορείτε να δείτε το director’s cut. Στο αποτέλεσμα που είναι αυτές τις μέρες στον αέρα, συνέβαλαν -μεταξύ άλλων- οι: Γιάννης Σιδέρης (Executive Creative Director), Αντρέας Παναγάκης (Creative Director), Κωνσταντίνος Μελιτάς (Associate Creative Director), Άγγελος Πετράκης (Art Director), Λένα Μπελιμπασάκη (Business Unit Director), Εύη Αλεξάκη και Αντουανέτα Ανδρέου (Senior Account Managers) από την Bold Oglivy, Στέλιος Κοτιώνης (Executive Producer), Χρήστος Δούρος (Οπερατέρ), Γιάννης Χαλκιαδάκης (Μοντάζ), Βέτα Χατζηιωάννου (Production Manager), Θοδωρής Σημαντηράκης (Production Coordinator) και Τάσος Οικονόμου (Ηχολήπτης Post) από τη Foss Productions, Tanja Hallvardsdottir (Production Manager), Gudrun Lilja Magnusdottir (Coordinator), Robert Garcia (Location Manager) και Steingrimur Gauti Ingolfsson (Ηχολήπτης) από την Truenorth.