Bold Ogilvy

Τετάρτη 6 Μαϊου, 2015

Ο Stavento επιλέγει ΦΑΓΕ TOTAL 2% με γεύσεις γιατί «τρελαίνεται» να συνδυάζει τα αληθινά πράγματα που αγαπάει.

Τρίτη 7 Απρίλιος, 2015

Όταν κάποιος σε ξέρει τόσο καλά, φροντίζει για όλα αυτά που σου φτιάχνουν το κέφι!

Τετάρτη 1 Απρίλιος, 2015

Tόπος μαγικός. Τόπος μυθικός. Τόπος ελληνικός. Η μία και μοναδική Σαντορίνη.

Τρίτη 31 Μαρτίου, 2015

H νέα προσφορά του ΟΤΕ ήρθε για να φέρει κοντά τον Θανάση με δύο φανατικές ποδοσφαιρόφιλες.

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου, 2015

Τι σχέση έχει ο Τάσος, ο Πασχάλης, ένα νέο tablet, μία ξανθιά με ταγιέρ, ένα business meeting, ένας «ζηλιάρης» συνάδελφος και η Γεωργία; Συγχρονίζονται ΟΚ; Μόνο 47 δευτερόλεπτα χρειάζονται και θα μάθεις!

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου, 2014

Για το επικοινωνιακό λανσάρισμα της υπηρεσίας, ο ΟΤΕ επέλεξε έναν ανορθόδοξο τρόπο. Το πρώτο μέρος της καμπάνιας είχε teasing χαρακτήρα, για να δημιουργήσει συζητήσεις στα social media και όχι μόνο. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε ένα κίνημα, το οποίο αγωνιζόταν για την απελευθέρωση του WiFi. Το κίνημα απέκτησε υπόσταση στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας wifipendenceday.org, αλλά και μέσω των ομώνυμων σελίδων στο Facebook και στο Twitter.