Η Ogilvy & Mather παρουσιάζει τη νέα ομπρέλα υπηρεσιών social media που εκτείνεται σε όλες τις εταιρείες του δικτύου. H Ogilvy & Mather ανακοίνωσε σήμερα το «Social@Ogilvy» που ενώνει όλους τους social media experts που διαθέτει το δίκτυό της κάτω από μια ομπρέλα, ώστε να προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων του δικτύου.
Υπηρεσίες που ήταν ως σήμερα ειδικότητα της Ogilvy Public Relations επεκτείνονται σε όλες τις υπηρεσίες marketing, δημιουργώντας ένα δυναμικό, παγκόσμιο δίκτυο από social media experts που προέρχονται από κάθε γωνιά της μεγάλης οικογένειας της Ogilvy. Το Social@Ogilvy συνδέει τις υπηρεσίες Marketing, Επικοινωνίας, CRM, πωλήσεων, και πολλών άλλων προκειμένου να προσφέρουν επτά μεγάλα “social solutions”. Οι λύσεις αυτές περιλαμβάνουν πλέον, πέρα από το Social Media Marketing & Communications, και Social Shopping, SocialCRM, Social Care, Social Business Solutions, Listening and Analytics, καθώς και το μοντέλο μέτρησης Conversation Impact™.
Το Social@Ogilvy επιτρέπει στον όμιλο να εξυπηρετεί πιο αποδοτικά και πιο αποτελεσματικά τις σύνθετες ανάγκες των πελατών, καθώς τα social solutions γίνονται ουσιαστικά business solutions. «Πλέον, ανεξάρτητα από την πόρτα που θα κτυπήσουν οι πελάτες στην Ogilvy, θα έρχονται σε επαφή με την ομάδα Social@Ogilvy για να τους προσφέρει ευέλικτες και μετρήσιμες λύσεις. Αναφέρομαι στην πρόσβαση σε ειδικούς των social media που βρίσκονται σε κάθε τομέα του marketing και της επικοινωνίας», είπε ο John Bell, Global Managing Director, Social@Ogilvy. “Έχουμε δουλέψει σκληρά τα εφτά τελευταία χρόνια για να ορίσουμε και να εφαρμόσουμε τις ‘βέλτιστες πρακτικές’ των social media στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η πραγματική δύναμη των social media για την επιχείρηση το 2012 και στο μέλλον, βρίσκεται στις ολοκληρωμένες λύσεις, όχι σε μεμονωμένα προγράμματα».
Με περισσότερους από 550 social media experts σε όλο τον κόσμο -και ακόμη 4,000 digital experts- η ομάδα Social@Ogilvy αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο των συμβούλων στρατηγικής social media, που προσφέρουν λύσεις σε παγκόσμιο, αλλά και τοπικό επίπεδο. Με έδρα τη Νέα Υόρκη, η ηγετική ομάδα αποτελείται από τους John Bell, Global Managing Director, Tom DeLuca, Chief Operating Officer, και Brandon Berger, Chief Digital Officer of Ogilvy & Mather.
Στην Ελλάδα, επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Παναγιώτης Βρυώνης, που είχε ως σήμερα τη θέση του 360 Digital Influence Director στην assetOgilvy.
Βραβευμένη από το Holmes Report ως “2011 Global Digital/Social Consultancy of the Year”, η Ogilvy & Mather έχει ηγηθεί πολυβραβευμένων προγραμμάτων στα social media για λογαριασμό πελατών σε ολόκληρο τον κόσμο, καθιερώνοντάς την σε παγκόσμιο ηγέτη. Παγκόσμιοι πελάτες όπως IBM, Nestlé, Unilever, UPS and Ford κλιμακώνουν τη χρήση των social media και επιτυγχάνουν την αποτελεσματική «κοινωνική δικτύωση» των επιχειρήσεών τους.
Το Social@Ogilvy αποδεικνύει ότι και το ίδιο το δίκτυο μπορεί να γίνει social και να αποτελέσει πολύτιμο στρατηγικό συνεργάτη για brands και οργανισμούς, ενισχύοντας την αποτελεσματική χρήση των social media. “Υπάρχουν απίστευτες ευκαιρίες σήμερα για τα brands να προκαλέσουν διάδραση ανάμεσα στους καταναλωτές και να αλληλεπιδράσουν απευθείας με αυτούς. Οι σημερινοί καταναλωτές με τα social χαρακτηριστικά τους, μπορούν να βοηθήσουν να χτιστούν τα brands, είναι ανοικτοί σε στενότερες σχέσεις με το brand, ορίζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές και επηρεάζουν τη φήμη του brand με νέους τρόπους. Συνεπώς, τα social media δεν μπορούν πρέπει να παραγκωνίζονται σε μια γωνιά του δικτύου μας. Όπως ακριβώς έχουμε όλοι μαζί αγκαλιάσει τις υπηρεσίες Digital του Ομίλου μας, έτσι επεκτείνουμε και την εξειδίκευσή μας στα social media για να δημιουργήσουμε αποτελεσματικές λύσεις στη διαφήμιση, στα προγράμματα CRM, στις Δημόσιες Σχέσεις και σε όλες τις υπηρεσίες προς τους πελάτες μας», αναφέρει η Patou Nuytemans, EAME Chief Digital Officer.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Blog - social.ogilvy.com
Twitter - twitter.com/socialogilvy
Facebook - facebook.com/socialogilvy
SlideShare - slideshare.com/socialogilvy