H Asset Ogilvy Public Relations στη shortlist των SABRE Awards με την καμπάνια #Gnorisetous της SAMSUNG

Η Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται για ακόμη μια χρονιά στη shortlist των SABRE Awards, του μεγαλύτερου διαγωνισμού βραβείων Δημοσίων Σχέσεων παγκοσμίως, για την καμπάνια #Gnorisetous, της Samsung Electronics Hellas. 

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία «Mediterranean» των Gold SABRE 2017, για την περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική). 

H Asset Ogilvy Public Relations σχεδίασε και υλοποίησε για τη Samsung Electronics Hellas, Mέγα Xορηγό της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής και της ελληνικής αποστολής αθλητών στους 15ους Θερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες, μια 360ο καμπάνια για την ανάδειξη της χορηγίας. 

Μέσα από την πλατφόρμα #Gnorisetous (www.gnorisetous.gr) η Samsung προσκαλούσε το κοινό να γνωρίσει την Ελληνική Παραολυμπιακή Oμάδα και να μοιραστεί τις ιστορίες τους, που αποτελούν πηγή έμπνευσης. Πρωταρχικός στόχος της καμπάνιας ήταν να φέρει στο προσκήνιο την ήδη εντυπωσιακή αθλητική διαδρομή και τις διακρίσεις των αθλητών μελών της Παραολυμπιακής Oμάδας και να χτίσει συναισθηματικούς δεσμούς με το brand.  

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η καμπάνια #Gnorisetous, για τη Samsung Electronics Hellas πρόσφατα απέσπασε ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Integrated Campaign Led by PR στα Ermis Awards και βραβεύτηκε στην κατηγορία Διευρυμένη/Πολυκαναλική Εταιρική Επικοινωνία (Corporate Integrated Campaign) στα Corporate Affairs Excellence Awards της ΕΕΔΕ.