Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Tuesday 8 February, 2011

Το Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη

Η Asset Ogilvy σχεδίασε και υλοποίησε το «Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη» στο πλαίσιο του εορτασμού των 150 χρόνων της ελληνικής σοκολάτας.

Η συνεργασία αφορούσε στο σύνολο των υπηρεσιών, από τη δημιουργία του concept, την υλοποίησή του, την πραγματοποίηση της τελετής των εγκαινίων του Μουσείου και το πρόγραμμα media relations και δημοσιότητας.

Στις 29 & 30 Ιανουαρίου 2011, περισσότεροι από 16.500 μικροί και μεγάλοι φίλοι της Υγείας Παυλίδη έζησαν από κοντά μία μοναδική, «σοκολατένια» εμπειρία, σε ένα Μουσείο διαφορετικό από όλα τα άλλα – στο Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη – το οποίο τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων. Μέσα στο Μουσείο, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» στην ιστορία της διάσημης Σοκολάτας από το 1861 μέχρι σήμερα, να μάθουν πώς λειτουργεί η γραμμή παραγωγής στο Εργοστάσιο Παυλίδη, να ψηφίσουν την αγαπημένη τους συσκευασία στην έκθεση συσκευασιών Υγείας Παυλίδη, που φοιτητές του Κολλεγίου Βακαλό Art&Design δημιούργησαν αποκλειστικά για την επέτειο των 150 χρόνων και, φυσικά, να απολαύσουν σοκολατένιες λιχουδιές. Παράλληλα, οι μικροί επισκέπτες συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδίασε και υλοποίησε το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

Τέλος, στο χώρο του Μουσείου λειτούργησε κατάστημα αναμνηστικών δώρων υπέρ των σκοπών της ΜΚΟ «Ανοιχτή Αγκαλιά». H ανάπτυξη του concept έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Yard Productions, η οποία επιμελήθηκε όλο το δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή της τριήμερης εκδήλωσης.

Όπως δήλωσε o Γενικός Διευθυντής της Kraft Foods Hellas, κος. Λ. Χαλουλάκος:
«Η επέτειος των 150 χρόνων της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη είναι για εμάς μία ευκαιρία να ανταποδώσουμε στους καταναλωτές μας μέρος της αγάπης και εμπιστοσύνης που μας δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια. Ξεκινήσαμε τον εορτασμό με το Μουσείο Σοκόλατας Υγείας με σκοπό να προσφέρουμε μία μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες : να ζήσουν, να ενημερωθούν, να γευτούν, να συμμετάσχουν και να διασκεδάσουν μαζί με τη Σοκoλάτα Υγείας Παυλίδη! Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Asset Ogilvy και τους συνεργάτες μας για τη συμβολή τους στην πραγματοποίηση του Μουσείου σοκολάτας Υγείας Παυλίδη!».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Asset Ogilvy, κύριος Βασίλειος Δασκαλόπουλος, δήλωσε:
«Το Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη είναι τρανή απόδειξη ότι, ακόμη και σε περιόδους κρίσης, τα brands με αξίες έχουν ισχυρή ανταπόκριση από τους καταναλωτές και την κοινωνία ευρύτερα. Ευχαριστούμε την Kraft Foods Hellas, που για μία φορά ακόμη, μας εμπιστεύθηκε, καθώς επίσης και όλους τους συνεργάτες σ’ αυτήν την ομαδική προσπάθεια».