Feed

Feed

News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
Tuesday 12 February, 2013

Η Asset Ogilvy Public Relations για το AXE APOLLO

Η Asset Ogilvy Public Relations επιμελήθηκε την εκδήλωση, για την παρουσίαση του Axe Apollo, του νέου αρώματος του Axe.

Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και η έναρξη του πιο πρωτοποριακού project που έχει υλοποιηθεί ποτέ από ένα brand: Της αποστολής «Axe Apollo Space Academy», η οποία θα στείλει έναν τυχερό Έλληνα στο AASA GLOBAL SPACE CAMP και, ίσως και στο διάστημα!

Πρόκειται για μία παγκόσμια πρωτοβουλία του Axe, που στόχο έχει να στείλει 22 τυχερούς άνδρες, από όλο τον κόσμο, σε ένα πραγματικό ταξίδι στο  διάστημα. Όλοι οι υποψήφιοι αστροναύτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο www.axeapollo.com και να πάρουν μέρος στο μεγάλο διαγωνισμό.

Κεντρικός «ήρωας» και πρωταγωνιστής της εκδήλωσης ήταν ο «αστροναύτης» Γιώργος Λιανός, που, μαζί με το πλήρωμά του, γοήτευσε τους προσκεκλημένους της εκδήλωσης.

Η υποστήριξη του Project ΑΧΕ APOLLO από την Asset Ogilvy Public Relations θα συνεχιστεί καθ ‘όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, που θα κορυφωθεί με την ανάδειξη του ενός τυχερού Έλληνα που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο AASA Space Camp, το Δεκέμβριο του 2013.