Η Asset Ogilvy Public Relations για τη Σχολή Επιχειρηματικότητας

H Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε τη συνολική επικοινωνία της Σχολής Επιχειρηματικότητας, σε όλα τα μέρη που επισκέφτηκε η Σχολή από το 2015 μέχρι και φέτος.

Ο θεσμός, o οποίος αποτελεί ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιχειρηματικής εκπαίδευσης χωρίς καθηγητές, αλλά με αναγνωρισμένους επιχειρηματίες που λειτουργούν ως μέντορες, διοργανώνεται παγκοσμίως από τη διεθνή ΜΚΟ ThinkYoung και στηρίζεται από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και την Coca-Cola στην Ελλάδα. 

Τα τρία αυτά χρόνια, η Σχολή Επιχειρηματικότητας έχει επισκεφθεί συνολικά 4 πόλεις, έχει υλοποιήσει 7 εκπαιδευτικές εβδομάδες, και έχει δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους από 700 συμμετέχοντες 18-35 ετών να έρθουν σε επαφή με καταξιωμένους επιχειρηματίες και να πάρουν τα απαραίτητα εφόδια για την υλοποίηση της δικής τους επιχειρηματικής ιδέας. Η τελευταία Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη από τις 19 έως τις 23 Μαρτίου, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση του κύκλου των Σχολών για το 2017-2018 στην Ελλάδα.