Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Wednesday 5 December, 2012

Η Asset Ogilvy Public Relations για τη «ΣΥΝ-ΟΙΚΙΑ Πιττάκη»

Η Asset Ogilvy Public Relations ήταν υπεύθυνη για το συντονισμό της χορηγίας της Coca-Cola στη «ΣΥΝ-ΟΙΚΙΑ Πιττάκη», μιας δράσης που σκοπό είχε να φωτίσει μια σκοτεινή πλευράς της πόλης και να μας δώσει ένα λόγο για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

Δεκάδες πολίτες της Αθήνας έφεραν παλιά και νέα φωτιστικά τα οποία, αφού πέρασαν από μια διαδικασία στεγανοποίησης, κρεμάστηκαν κατά μήκος της οδού Πιττάκη στο Μοναστηράκι.

Τα εγκαίνια της φωτιστικής εγκατάστασης πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου, με ένα κεφάτο street party, στο οποίο συμμετείχαν όλοι όσοι πήραν μέρος στη δημιουργία της συνοικίας, οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και πλήθος κόσμου, αψηφώντας τη βροχή. Επιπλέον, οι τοίχοι του δρόμου γέμισαν με πολύχρωμα στένσιλ που απεικονίζουν χώρους του σπιτιού, μεταφέροντας τους πολίτες σε οικείους και προσωπικούς χώρους. 

Η Coca-Cola υποδέχτηκε τους Αθηναίους προσκαλώντας τους να γράψουν το δικό τους λόγο για να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο επάνω σε έναν ειδικά διαμορφωμένο τοίχο, δημιουργώντας ένα πολύχρωμο και αισιόδοξο «καμβά». Επίσης, μοίρασε αναμνηστικές κονκάρδες με αισιόδοξα μηνύματα και δρόσισε τους παρευρισκόμενους με άφθονη, παγωμένη Coca-Cola. 

Η ενέργεια οργανώθηκε από την ομάδα για την ανάδειξη της Ταυτότητας Τόπου και την Αστική Αναγέννηση ‘Imagine The City’ και την ομάδα εικαστικού φωτισμού BEFORELIGHT, με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας της Coca-Cola «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», και θα φιλοξενεί τη συμμετοχική φωτιστική εγκατάσταση για τον επόμενο χρόνο, εξασφαλίζοντας τη συντήρηση και εξέλιξη του έργου.