Η Asset Ogilvy για τη Hellmann’s

Παρουσίαση του “Burger League” σε ΜΜΕ και στους εργαζόμενους της Ελαϊς-Unilever

Με μήνυμα «Η μπάλα θέλει παρέα, η παρέα θέλει burgers και τα burgers θέλουν HELLMANN’S», η Asset Ogilvy Public Relations σχεδίασε και υλοποίησε, για λογαριασμό της Hellmann’s, δύο events που στόχο είχαν να μεταφέρουν την εμπειρία απόλαυσης σπιτικών Burgers, με συνταγές εμπνευσμένες από διάφορες χώρες του κόσμου, με την αφορμή του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.

Οι καλεσμένοι, ακολουθώντας τη do-it-yourself λογική των Hellmann’s burgers, είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν επί τόπου τις δικές τους συνταγές και να ποστάρουν το burger τους στα προσωπικά τους social media.

Όλες οι συνταγές burgers της Hellmann’s βρίσκονται στο letsbbq.gr.