Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Friday 12 April, 2013

Η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη και η Asset Ogilvy Public Relations «γλύκαναν» το κέντρο της Αθήνας

Ένα ξεχωριστό activation για τη σοκολάτα Υγείας Παυλίδη σχεδίασε και υλοποίησε η Asset Ogilvy Public Relations, προκειμένου να αποδώσει με τον πιο γλυκό και δημιουργικό τρόπο το μήνυμα της νέας καμπάνιας της Bold Ogilvy «Δίνε στη μέρα σου τη γεύση που θα ήθελες να σου αφήνει». 

Για το λόγο αυτό, και για 14 ημέρες, διαμόρφωσε, στο κέντρο της Αθήνας, τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη, ένα χώρο έμπνευσης, δημιουργικότητας και αισιοδοξίας. Από το Σάββατο 9 έως και την Παρασκευή 22 Μαρτίου, ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη χάρισε σε μικρούς και μεγάλους μια ανεπανάληπτα γλυκιά εμπειρία.

Περισσότεροι από 33.000 επισκέπτες έδωσαν στην ημέρα τους τη γεύση που θα ήθελαν να τους αφήνει, ενώ 1.200 άτομα παρακολουθήσαν τις πρωτότυπες δημιουργικές δραστηριότητες που περιλάμβανε καθημερινά το πρόγραμμα εκδηλώσεων: ενδυματολογικά σεμινάρια, DJ set, σεμινάρια life coaching, παρουσιάσεις και διηγήσεις βιβλίων, σεμινάρια ψηφιακής φωτογραφίας, παιδικά εκπαιδευτικά προγράμματα και αφήγηση παραμυθιών. 

Παράλληλα, περισσότερα από 6.500 βιβλία ανταλλάχθηκαν ή δωρίστηκαν από τους επισκέπτες στην ανταλλακτική βιβλιοθήκη που είχε δημιουργηθεί. Για κάθε ανταλλαγή ή προσφορά βιβλίου, η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη προσέφερε ένα ευρώ για τις ανάγκες λειτουργίας του Παιδικού Χωριού SOS Θράκης. Στο τέλος, όλα τα βιβλία που συγκεντρώθηκαν, δωρίστηκαν στη βιβλιοθήκη του Παιδικού Χωριού, επιτρέποντας σε μικρούς και μεγάλους να ταξιδέψουν μέσα από τις σελίδες τους.

Μεταξύ άλλων, ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη φιλοξένησε μια πλούσια γκάμα από δραστηριότητες όπως σύγχρονη έκθεση φωτογραφίας από το Ελληνικό Κέντρο Φωτογραφίας, ταχυδρομικές κάρτες με προπληρωμένο τέλος για την αποστολή των πιο γλυκών μηνυμάτων σε αγαπημένα πρόσωπα σε όλη την Ελλάδα και, φυσικά, σιντριβάνια σοκολάτας! 

Παράλληλα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ιστορία του Σπυρίδωνα Παυλίδη, ενός μεγάλου οραματιστή και εμπνευσμένου ανθρώπου, καθώς και να προτείνει πρόσωπα που το εμπνέουν μέσω της εφαρμογής της σελίδας της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στο facebook (facebook.com/Ygeias), αναδεικνύοντας καθημερινούς «πρωταγωνιστές». Στο διάστημα λειτουργίας του Πολυχώρου, περισσότερες από 6.000 ταχυδρομικές κάρτες με προπληρωμένο τέλος στάλθηκαν από το κοινό, διαδίδοντας την έμπνευση και μοιράζοντας ευχάριστες εκπλήξεις. 

Φυσικά, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν η Υγείας Παυλίδη, με τα κεράσματα από τα δύο εντυπωσιακά σιντριβάνια σοκολάτας να αποτελούν τον πιο γλυκό επίλογο για κάθε επισκέπτη του Πολυχώρου.