Ένα ξεχωριστό activation για τη σοκολάτα Υγείας Παυλίδη σχεδίασε και υλοποίησε η Asset Ogilvy Public Relations, προκειμένου να αποδώσει με τον πιο γλυκό και δημιουργικό τρόπο το μήνυμα της νέας καμπάνιας της Bold Ogilvy «Δίνε στη μέρα σου τη γεύση που θα ήθελες να σου αφήνει».
Για το λόγο αυτό, και για 14 ημέρες, διαμόρφωσε, στο κέντρο της Αθήνας, τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη, ένα χώρο έμπνευσης, δημιουργικότητας και αισιοδοξίας. Από το Σάββατο 9 έως και την Παρασκευή 22 Μαρτίου, ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη χάρισε σε μικρούς και μεγάλους μια ανεπανάληπτα γλυκιά εμπειρία.
Περισσότεροι από 33.000 επισκέπτες έδωσαν στην ημέρα τους τη γεύση που θα ήθελαν να τους αφήνει, ενώ 1.200 άτομα παρακολουθήσαν τις πρωτότυπες δημιουργικές δραστηριότητες που περιλάμβανε καθημερινά το πρόγραμμα εκδηλώσεων: ενδυματολογικά σεμινάρια, DJ set, σεμινάρια life coaching, παρουσιάσεις και διηγήσεις βιβλίων, σεμινάρια ψηφιακής φωτογραφίας, παιδικά εκπαιδευτικά προγράμματα και αφήγηση παραμυθιών.
Παράλληλα, περισσότερα από 6.500 βιβλία ανταλλάχθηκαν ή δωρίστηκαν από τους επισκέπτες στην ανταλλακτική βιβλιοθήκη που είχε δημιουργηθεί. Για κάθε ανταλλαγή ή προσφορά βιβλίου, η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη προσέφερε ένα ευρώ για τις ανάγκες λειτουργίας του Παιδικού Χωριού SOS Θράκης. Στο τέλος, όλα τα βιβλία που συγκεντρώθηκαν, δωρίστηκαν στη βιβλιοθήκη του Παιδικού Χωριού, επιτρέποντας σε μικρούς και μεγάλους να ταξιδέψουν μέσα από τις σελίδες τους.
Μεταξύ άλλων, ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη φιλοξένησε μια πλούσια γκάμα από δραστηριότητες όπως σύγχρονη έκθεση φωτογραφίας από το Ελληνικό Κέντρο Φωτογραφίας, ταχυδρομικές κάρτες με προπληρωμένο τέλος για την αποστολή των πιο γλυκών μηνυμάτων σε αγαπημένα πρόσωπα σε όλη την Ελλάδα και, φυσικά, σιντριβάνια σοκολάτας!
Παράλληλα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ιστορία του Σπυρίδωνα Παυλίδη, ενός μεγάλου οραματιστή και εμπνευσμένου ανθρώπου, καθώς και να προτείνει πρόσωπα που το εμπνέουν μέσω της εφαρμογής της σελίδας της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στο facebook (facebook.com/Ygeias), αναδεικνύοντας καθημερινούς «πρωταγωνιστές». Στο διάστημα λειτουργίας του Πολυχώρου, περισσότερες από 6.000 ταχυδρομικές κάρτες με προπληρωμένο τέλος στάλθηκαν από το κοινό, διαδίδοντας την έμπνευση και μοιράζοντας ευχάριστες εκπλήξεις.
Φυσικά, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν η Υγείας Παυλίδη, με τα κεράσματα από τα δύο εντυπωσιακά σιντριβάνια σοκολάτας να αποτελούν τον πιο γλυκό επίλογο για κάθε επισκέπτη του Πολυχώρου.